اجرای پویش مردمی منتظران ظهور در شب نیمه شعبان


اجرای پویش مردمی  منتظران ظهور  در شب نیمه شعبان

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: شهروندان به پویش مردمی منتظران ظهور بپیوندند و در هیچ اجتماعی شرکت نکنند.

محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا ضمن تقدیر و تشکر از مشارکتهای مردمی در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از خدمات ارتش قدردانی کرد و گفت: گروه ۴۴ توپخانه ارتش در این ایام زحمات زیادی را در شهرستان خمینی شهر در خصوص ضدعفونی کردن محلات و اعزام نیروهای پشتیبانی برای استقرار در ایستگاه‌های کنترل و غربالگری کشید.

وی با اشاره وضعیت قرمز این شهرستان مردم را از حضور در مساجد و اجتماعات منع کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) از مردم می خواهیم که در جهت مبارزه با ویروس کرونا همچنان در خانه بمانند و در اجتماعات شرکت نکنند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با تاکید بر تاثیر فرهنگ سازی و پویش‌های مردمی، گفت: آحاد مردم برای فرهنگ سازی باید به میدان بیایند و کسانی را که قصد دارند مواد خوراکی در اعیاد شعبانیه توزیع کنند از این کار نهی کنند. ویروس کرونا شوخی بردار نیست و همه دستگاه ها و خیران در میدان مبارزه هستند و مردم نیز باید عزم خود را برای مبارزه با این ویروس جزم کنند چرا که ساده انگاری باعث گسترش ویروس می‌شود.

مسلم زاده با بیان اینکه شهروندان خمینی شهری به پویش مردمی "منتظران ظهور" بپیوندند، افزود: هر منزل و مغازه ای با پرچم متبرک به کلماتی چون "یا مهدی" و یا "صاحب الزمان" می شود. در شب نیمه شعبان به صورت یک پارچه و همزمان از بلندگوهای سیار دعای فرج پخش خواهد شد و همه با هم برای شفای تمام بیماران مبتلا به کرونا و همچنین ظهور امام زمان(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری دعا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تمام اماکنی که چراغانی یا پرچم‌های انبوه نصب کنند توسط نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل