دانلود فیلم Chinatown 1974 محله چینی ها با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Chinatown 1974 , دانلود فیلم محله چینی ها , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Chinatown 1974 محله چینی ها با دوبله فارسی

فیلم محله چینی ها دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 8.2/10

ژانر: درام | معمایی | هیجان انگیز

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا

کارگردان: رومن پولانسکی

ستارگان: جک نیکلسون، فی داناوی، جان هیلرمن، پری لوپز

مدت زمان : 120 دقیقه

درباره فیلم :

فیلم محله چینی ها به کارگردانی رومن پولانسکی در سال 1974 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این فیلم جک نیکلسون، فی داناوی، جان هیلرمن، پری لوپز، برت یانگ , جان هیوستون به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم:
فیلم Chinatown ، داستان جیک کارآگاه خصوصی لس آنجلسی و متخصص در امور افشای خیانت های زناشویی است که توسط زنی که خود را خانوم مالوری معرفی می کند استخدام می شود تا پرده از راز خیانت شوهر او بردارد. آقای مالوری که درگیر برنامه ای دربارهٔ سدسازی و آبرسانی در زمان قحطی است، توسط گیتس تعقیب می شود و چند عکس رسواکننده که نشانگر خیانتش بود، به طور اتفاقی در یکی دو روزنامهٔ محلی چاپ می شود. اما خیلی زود خانوم مالوری واقعی به این عمل کارآگاه اعتراض کرده و مشخص می شود همگی قربانی ماجرای رازآلودی شده اند….

🏅 رتبه 154 سایت IMDb


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .