پیشنهاد 180 میلیاردی حریف طلایی پوشان به فالکائو!


یک روزنامه قطری و همچنین یک خبرنگار کلمبیایی خبر جدیدی را از پیشنهاد باشگاه السد و الهلال به رادامل فالکائو منتشر کرده‌اند. نوشته پیشنهاد 180 میلیاردی حریف طلایی پوشان به فالکائو! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد ۱۸۰ میلیاردی حریف طلایی پوشان به فالکائو!

جنگ ژاوی و لوچسکیو بر سر مهاجم سابق منچستریونایتد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۱
پیشنهاد 180 میلیاردی حریف طلایی پوشان به فالکائو!

یک روزنامه قطری و همچنین یک خبرنگار کلمبیایی خبر جدیدی را از پیشنهاد باشگاه السد و الهلال به رادامل فالکائو منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم گالاتاسارای ترکیه در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. روزنامه الوطن در شماره جدید خود نوشته: او که پیشنهاد کاهش قراردادش به خاطر کرونا را رد کرد، در آستانه قبول پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی (معادل ۱۸۰ میلیارد تومان) باشگاه السد قطر است که در این صورت وی شاگرد ژاوی ارناندس خواهد شد.

این در حالی است که استیون آرسون خبرنگار کلمبیایی اعلام کرد که مدیر برنامه او صحبتی با مدیران الهلال داشته و پیشنهاد باشگاه سعودی را دنبال می‌کند. تیمی که هدایتش برعهده لوچسکیو سرمربی رومانیایی است.

قرارداد رادامل فالکائو با گالاتاسارای ۷ میلیون یورو است و باشگاه ترکیه ای نصف این مبلغ را برای صدور رضایت نامه طلب خواهد کرد. در این صورت آن ها ۷میلیون یورو حقوق سال آینده فالکائو را هم در خزانه خود ذخیره می‌کنند. فالکائو در ۸ بازی اخیر گالاتاسارای ۸ گل زده و در مجموع ۱۰ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !