کمک بیش از 18 میلیارد تومانی خیران به نیازمندان کردستانی


کمک بیش از 18 میلیارد تومانی خیران به نیازمندان کردستانی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان خیران از طریق مراکز نیکوکاری 18 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 98 به نیازمندان کردستانی کمک کردند.

هیوا رحیمی امروز(17 فروردین) بابیان اینکه مراکز نیکوکاری باهدف شناسایی نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های خیران برای کمک به اقشار ضعیف جامعه ایجادشده است، اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: این مراکز توسط هیئت‌امنا، خیران، معتمدین محل و امامان جمعه مساجد اداره می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان، عنوان کرد: خیران در سال ۹۸ از طریق این مراکز ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کردستانی کمک کرده‌اند.

رحیمی تصریح کرد: ۱۶ میلیارد تومان از این مبلغ به‌صورت کالا و خدمات و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به‌صورت کمک نقدی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های غیر نقدی در قالب اهدای سبد غذایی و اطعام، پوشاک، اهدای زمین‌ برای ساخت مسکن، تأمین دارو، جهیزیه، سبد کالای بهداشتی، لوازم ضروری زندگی، نذورات و قربانی، وسایل کمک‌آموزشی، خدمات درمانی و آموزشی بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان، یادآور شد: هم‌اکنون از طریق این مراکز حدود دو هزار نیازمند شناسایی‌شده‌اند که برای حمایت از این تعداد دو هزار و ۶۵۰ نیکوکار نیز شناسایی و جذب‌شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !