از اختصاص 500 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمانی تا احداث بیمارستان زیرکوه


از اختصاص 500 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمانی تا احداث بیمارستان زیرکوه

معتمدیان گفت: 500 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می‌یابد.

محمدصادق معتمدیان، یکشنبه شب ۱۷ فروردین در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت درمان زیرکوه، از زحمات پزشکان و پرستاران این شهرستان که در این روزها به علت شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه هستند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه شهرستان زیرکوه تنها شهرستان استان است که مشکل فضای فیزیکی بیمارستان دارد، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، مشکل واگذاری بیمارستان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان حل شده و این موضوع، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیگیری‌ها نتیجه داده و جلسات امیدبخشی برای احداث بیمارستان در شهرستان زیرکوه برگزار شده است، افزود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان، درجلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان به ویژه تسریع در روند احداث بیمارستان‌ زیرکوه مورد تأکید واقع شد.

معتمدیان با اشاره به کمبود تجهیزات لازم در بیمارستان زیرکوه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست هر چه سریعتر تجهیزات مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان شهرستان را تأمین کند.

وی، آخرین اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زیرکوه را نیز جویا شد.

گفتنی است؛ این جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور معاونین استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان