3هزار هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال هرمزگان بازگشت


3هزار هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال هرمزگان بازگشت

بندرعباس- ایرنا- 3 ‌هزار و 50 هکتار و 2هزار و 720 مترمربع از اراضی ملی استان هرمزگان در سال گذشته(98) از سوی دادگستری این استان رفع تصرف و از دست سودجویان خارج شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگانروز یک شنبه با بیان این مطلب گفت: پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان تشکیل و مطرح شده در دستورکار دستگاه قضایی هرمزگان قرار دارد و با جدیت سرعت رسیدگی می شود.

علی صالحی افزود: در برخورد قاطعانه با زمین خواران و مقابله با متصرفان و فسادهای مرتبط با این حوزه هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نخواهیم شد.

وی ادامه داد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

این مقام قضایی در عین حال خواستار مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان شد.

صالحی ابرازداشت: زمین‌خواران در روزهای ابتدایی هر سال به لحاظ تعطیلی ادارات و نهادها زمینه را برای تعدی و تجاوز به اراضی ملی مهیا می بینند.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: امسال با آمادگی و پیش بینی و تشکیل یگان های حفاظت و گشت‌های سیار در نهادهای مختلف فرصت سواستفاده از سودجویان سلب خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی