روال کار اصناف قزوین تا 22 فروردین به شکل سابق است


روال کار اصناف قزوین تا 22 فروردین به شکل سابق است

قزوین – ایرنا – رییس اتاق مرکز اصناف استان قزوین ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص ساعت کاری واحدهای صنفی، گفت: روال کار اصناف قزوین تا 22 فروردین ماه به شکل سابق است.

محمد فرج زاده‌ها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امروز اخباری در فضای مجازی مبنی بر اعلام ساعت کاری واحدهای صنفی منتشر شده بود که به هیچ وجه صحت نداشته و آنها را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، فعالیت واحدهای صنفی استان تا ۲۲ فروردین ماه به روال سابق خواهد بود و تنها واحدهای صنفی مواد غذایی و ضروری شامل فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مواد پروتئینی،نانوایی،لبنیاتی و ... باید به فعالیت بپردازند.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از اصناف استان مانند اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، همکاری بسیار خوبی پیش از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشتند و از ۲۲ اسفندماه به صورت خودجوش برای تعطیلی واحدهای صنفی خود به منظور مقابله با ویروس کرونا اقدام کردند.

فرج زاده‌ها ادامه داد: تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظام سلامت برای کنترل و مهار این بیماری در سطح کشور و استان اجرا شده است و هرگونه اقدام غیرقانونی و خارج از ضوابط منجر به تهدید سلامت مردم و گسترش بیشتر این ویروس خواهد شد.

رییس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: امیدواریم مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز با توجه به همکاری بسیار خوب اصناف در کنترل و مهار کرونا وضعیت اقتصادی آنها را درک کرده و با تخصیص تسهیلات ویژه گام جدی برای حمایت از اصناف استان بردارند.

وی از شهروندان در خواست کرد: تا حد ممکن خرید اقلام ضروری و اساسی خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام داده و با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

استان قزوین ۱۰۱ اتحادیه و حدود ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و شهرستان قزوین ۴۸ اتحادیه و ۱۹ هزار واحد صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا