سپاه با تمام توان مشغول خدمات دهی به مردم علیه کرونا است


سپاه با تمام توان مشغول خدمات دهی به مردم علیه کرونا است

قزوین – ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا، سپاه در راستای وظیفه شرعی و قانونی خود به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت مردمی و بهره گیری از تمام توان خود همراه با کادر درمان مشغول فعالیت و خدمات رسانی به مردم است.

سردار محمد شاهرخی روز شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک بسیجیان شهر اقبالیه، گفت: یکی از اقدامات مهم سپاه و بسیج در این عرصه، تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است که به این منظور از بسیجیان دارای مهارت لازم در دوخت و دوز دعوت شد تا باتوانمندی خود در این زمینه فعالیت کنند.

وی افزود: خوشبختانه با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و مقابله با ویروس کرونا، کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان راه اندازی شده و تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی به صورت گسترده در این کارگاه‌ها فعالیت دارند.

شاهرخی اضافه کرد: کلیه محصولات این کارگاه‌ها زیر نظر و تایید دستگاه‌های بهداشتی تولید می‌شوند و با توجه به اولویت میان مراکز درمانی، شهروندان و نیازمندان در سطح استان توزیع می‌گردد.

وی ادامه داد: راه اندازی این کارگاه‌ها و تلاش این مجموعه عظیم، توانسته باری از دوش مردم و کادر درمان بردارد که امیدواریم زحمات همه فعالان این عرصه، مقبول درگاه الهی واقع شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی