65 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد


65 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد

خمین - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: 65 واحد صنفی غیر ضروری در این شهرستان به دلیل کم توجهی به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، مهر و موم شدند.

«محمدرضا سلیمانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا فزود: بازدید از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان با جدیت ادامه دارد و انتظار است مسئولان واحدهای مختلف به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان در راستای مقابله با کرونا توجه جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: یکصد و ۹۰ بازرسی صنوف و ۲۰ گشت مشترک با فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی و اتاق اصناف از آغاز شیوع کرونا در خمین انجام شده که ۳۰واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند و اطمینان داشته باشند که با متخلفان با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌شود.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۶ هزار واحد صنفی در آن فعالیت می‌کنند.

براساس آخرین آمار یک‌هزار و ۲۱۴ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند