شهرداری بر دفن زباله‌های بیمارستانی نظارت کافی دارد


شهرداری بر دفن زباله‌های بیمارستانی نظارت کافی دارد

اردبیل - ایرنا- رییس شورای شهر اردبیل گفت: نظارت کافی بر دفن بهداشتی زباله‌های بیمارستانی صورت می‌گیرد و منشا پسماندهای پراکنده در طبیعت از محل دفن دائمی زباله‌های شهرستان نبوده است.

دکتر علیرضا پوستی روز جمعه افزود: از محل دائمی دفن زباله در نزدیکی روستای طالب قشلاقی بازدید شده و مشخص شد که منشا پسماندهای پراکنده در اطراف روستا این محل نبوده است .

وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که رهاسازی زباله‌های بیمارستانی توسط افرادی در نزدیکی محل دفن زباله صورت گرفته تا به نظر برسد منشاء زباله از محل دفن بوده است .

به گفته وی، بین محل دفن دائم زباله و محلی که زباله‌های بیمارستانی رها شده بودند،فاصله زیادی وجود دارد و دشتی کاملا عاری از زباله مابین این دو مکان وجود دارد که نشان می‌دهد منشاء این زباله‌های رهاشده،محل دفن دائم نیست.

وی اضافه کرد: زباله های بیمارستانی پس از بی‌خطرسازی توسط نیروهای زحمتکش شهرداری دفن می‌شوند و انتقال آنها در بسته‌بندی‌های خاصی صورت می‌پذیرد که بسیار محکم و مطمئن می‌باشند.

پوستی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا،حتی زباله منازل هم عفونی محسوب می‌شود،باید جمع آوری،انتقال و دفن زباله با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد

وی همچنین از پاکسازی دشت طالب‌قشلاقی توسط ماموران شهرداری اردبیل خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات