دانلود فیلم مثل یک قصه

دانلود فیلم مثل یک قصه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانردرام
زبانفارسی
سال انتشار1385
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگردانخسرو سینایی

بازیگران :

سلیمه رنگزن، غلامرضا امیری، سعد ادهم، احمد افضلی، مجتبی اسودیان، امیر دشتیان

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: در آغاز تجاوز عراق به ایران، یک افسر مجروح و دو سرباز جوان عراقی راه گم می کنند و در داخل خاک ایران به دنبال سرپناهی می گردند. کلبه ای را می یابند که در آن پیرمردی که خادم یک امامزاده است. پیرمرد با نوه ی نوجوانش زندگی می کند و گاهی دخترش برای آن ها آذوقه می آورد. پسر پیرمرد نیز به جبهه رفته است. سه عراقی به داخل کلبه می روند. افسر عراقی با پیرمرد میزبان و نوه اش رفتاری بسیار نامتعادل و خشن دارد، اما یکی از سرباز های عراقی که مخالف این رفتار است و معتقد است که جنگ جنگ است اما خارج از میدان جنگ می توان رفتاری انسانی داشت و با دو تن دیگر درگیر می شود. افسر و یکی از سربازها به همراه پیرمرد خادم کشته می شوند. بعد از این اتفاق میان سرباز عراقی و نوه نوجوان پیرمرد دوستی شکل می گیرد و نوجوان از او در مقابل تهدید هایی که ممکن است منتهی به اسارتش شود، محافظت می کند، اما یک بار، که سرباز عراقی می خواهد خود را پنهان کند، در مرداب نیزار های اطراف کلبه، غرق می شود. نوجوان شرایط جنگ را، حتی خارج از میدان جنگ و کنار دوستی ها، تجربه می کند.

معرفی فیلم مثل یک قصه

دانلود فیلم ایرانی مثل یک قصه : “مثل یک قصه” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی خسرو سینایی و تهیه کنندگی سعید سعدی، محصول سال 1385 می باشد.

فیلم سینمایی “مثل یک قصه” همانند قصه‌ ای است که انسان آرزو می‌کند ای کاش واقعیت داشته باشد ولی کمتر اتفاق بیفتد. اینکه حتی در اوج جنگ هم آدم ها می توانند رفتار انسانیشان را حفظ بکنند. همچنین این فیلم به این نکته اشاره دارد که در تمام دنیا آدم ها می توانند خوب باشند و ارتباط انسانی خوبی با هم داشته باشند ولی این شرایط جنگ است که انسان ها را در مقابل هم قرار می‌دهد و باعث می شود یکدیگر را بکشند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی”مثل یک قصه” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم مثل یک قصهدانلود فیلم مثل یک قصه

توضیحات در مورد بازیگران فیلم

تعدادی از بازیگرانی که در فیلم “مثل یک قصه” به ایفای نقش پرداخته اند همچون سعد ادهم، احمد افضلی، مجتبی اسودیان و امیر دشتیان اولین تجربه بازیگری خود را تجربه کرده اند. خسرو سینایی کارگردان این فیلم در مورد استفاده از بازیگران غیر حرفه ای در فیلم های خود این چنین گفته است که:

«من شخصا فکر می‌ کنم اگر بتوانیم از عهده کار برآیم بازیگر کاملا‌ چیزی که من می‌ خواهم را به من می‌ دهد. من بازیگر را براساس تناسبش با نقش انتخاب و استفاده می‌ کنم نه براساس اینکه چقدر شهرت دارد و حالا‌ که شهرت دارد چقدر به گیشه کمک می‌ کند. من فکر می‌ کنم اگر بازیگر حرفه‌ ای را برای نقشی در نظر بگیریم که برای آن بازیگر ساخته نشده است ما به آن بازیگر خیانت کرده‌ ایم. من مخالف این نیستم که از بازیگری استفاده کنم که حرفه‌ ای و چهره است ولی مخالف این هستم که به صرف شهرتش به آن نقشی دهیم. براین اساس شخصا ترجیح می‌دهم چهره‌هایی را انتخاب کنم که با نقش تناسب داشته باشد و استعداد این را هم داشته باشند که بتوانند نقشی که به عهده آنهاست را به خوبی بازی کنند. به همین خاطر به راحتی با بازیگران غیرحرفه‌ای کار می‌ کنم. ممکن است بسیاری از تهیه‌ کننده‌ ها و فیلم ساز ها دوست داشته باشند از ستاره‌ های سینما استفاده کنند ولی من اول بر اساس تناسب شخص با نقش بازیگر را انتخاب می‌کنم و البته باید استعداد لا‌زم را نیز داشته باشد.»

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی مثل یک قصه

کارگردان، نویسنده: خسرو سینایی، تهیه کننده: سعید سعدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، سرپرست تدوین: خسرو سینایی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، صدابردار: محمد قمی، سرپرست جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، موسیقی: خسرو سینایی

5 / 5 ( 2 votes )