شهرداری منطقه 20 تجهیزات پزشکی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری اهداکرد


شهرداری منطقه 20 تجهیزات پزشکی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری اهداکرد

شهرری - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 (شهرری) از اهدای لوازم و تجهیزات پزشکی از سوی شهرداری این منطقه به بیمارستان فیروز آبادی در راستای حمایت از بیماران کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام شاهین معبودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گان، دستکش و ماسک تهیه شده به بیمارستان فیروزآبادی شهرری اهدا شد.
وی افزود: تجهیزات مورد نیاز بر اساس اعلام بیمارستان تهیه و به آنها اهدا شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) خاطرنشان کرد: تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان فیروز آبادی با اعتباری به مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال (۲۷ میلیون تومان) خریداری و به بیمارستان اهدا شد.
وی افزود: شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) هم با حضور در این بیمارستان از کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و افراد خدمت گذار در این حوزه تقدیر و قدردانی کرد.
معبودی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) تمام توان خود را در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا بکار گرفته تا بتوان ریشه این بیماری را از بین برد.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.
تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل