اجرای قانون منع ورود به تفرجگاه های روستای نسوز و هفت دستگاه


اجرای قانون منع ورود به تفرجگاه های روستای نسوز و هفت دستگاه

همزمان با روز طبیعت، مبادی ورودی روستای نسوز و هفت دستگاه مسدود شد.

به گزارش زنان خبر، با هماهنگی های انجام شده از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستای نسوز و هفت دستگاه با نیروی انتظامی؛ نیروهای گشت کلانتری ۱۷۳ در محل حضور یافته و مانع اتراق مسافران و اهالی در تفرجگاه های طبیعی روستا می شوند.

انسیه اسماعیلی دهیارروستای نسوز و هفت دستگاه در راستای به کارگیری تدابیر لازم جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا و قطع موثر زنجیره انتقال کرونا از سوی دولت درحال اجراست به همین منظور با هدف افزایش ضریب اطمینان از کنترل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد در اماکن عمومی، از حضور و تجمع اهالی و مسافران در بوستان ها و تفرجگاه های هفت دستگاه جلوگیری بعمل می آید.

وی افزود: به منظور اطلاع رسانی به اهالی و مسافران، تبلیغات محیطی مناسب جهت دعوت از مردم جهت پیوستن به پویش ” درخانه می مانیم تاکرونا را شکست دهیم” در نقاط مختلف روستا صورت گرفته است و از تمامی مردم دعوت می شود تا با رعایت هشدارها سهم خود را در شکست ویروس کرونا ایفا کنند.

دهیارروستای نسوز و هفت دستگاه در ادامه از زحمات و همکاری اعضای شورای اسلامی روستای نسوز و هفت دستگاه ، ریاست محترم کلانتری ۱۷۳ و اهالی روستا که به طور داوطلبانه در اجرای این طرح دهیاری را همراهی کردند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

روستای نسوز و هفت دستگاه در انتظارتبدیل شدن به قطب گردشگری

انتهای متن/*



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"