362هزار عدد ماسک در بروجرد تولید شد


362هزار عدد ماسک در بروجرد  تولید شد

بروجرد ـ ایرنا ـ رییس اداره صنعت،معدن و تجارت بروجرد گفت: 362هزار عدد ماسک ضد کرونا در بروجرد تولید و روانه بازار مصرف شده است.

حمید آزادبخت روز چهارشننبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک توسط واحدهای صنعتی و کارگاههای اکسیر، زاگرس پوش،نساجی،تولیدی مقدسی و جهانشاهی تولید و با هماهتگی اداره صنعت و شبکه بهداشت در داروخانه ها توزیع شده است.

وی همچنین افزود: با انتشار شیوع این ویروس کارخانه زاگرس فارمد از نیمه اسفند تاکنون ۱۲۵هزار عدد ژل ضدعفونی کننده تولید و توزیع کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: همچنین بیش از ۳۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بزای ضدعفونی معابر،خسابانه و ادارات تامین و بین متقاضیان توزیع شده است.

آزادبخت افزود : از ابتدای اجرای طرح مشترک ارتقا سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا که در هفته آخر اسفند ماه با تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیر ضروری تشدید شد بیش از ۶۰۰ واحد صنفی متخلف پلمپب شده است.

آزادبخت افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند عزم هنگانی است و بازرسان اداره صنعت در کنار بسیاری از کادر درمانی،عوامل نظامی و انتطامی و هلال احمر به طور شبانه روزی با پایش شهر،تعطیلی بازار کنترل و جلوگیری و نطارت بر واحدهای صنفی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان