دانلود فیلم ترانه کوچک من

دانلود فیلم ترانه کوچک من با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، کمدی
زبانفارسی
سال انتشار1388
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگردانمسعود کرامتی

بازیگران :

مسعود کرامتی، محمود جعفری، بهناز جعفری، تبسم هاشمی حائری، فرزاد حاتمیان، سپهر مددی، حامد زیاران، آرزو شاه میرزایی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: سیاوش نوجوان سیزده ساله ای است که با دیدن خوابی وارد یک ماجرا می شود. همان خواب را پدربزرگ او هم دیده است. پدربزرگ به زادگاهش می رود و سیاوش هم به دنبال او راهی روستا می شود. سیاوش در روستا متوجه می شود که پدربزرگ برای خداحافظی با اهالی روستا و موطن خود به آن روستا بازگشته است و…

معرفی فیلم ترانه کوچک من

دانلود فیلم ایرانی ترانه کوچک من : “ترانه کوچک من” فیلمی به کارگردانی مسعود کرامتی و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شهسواری، محصول سال 1388 می باشد.

سینمایی “ترانه کوچک من” که مضمونی اجتماعی با لحنی فانتزی و طنز دارد برای مخابان کودک و نوجوان تولید شده است و روایتگر داستان زندگی دو کودک است که در روستای یلفای همدان زندگی می‌کنند.

لوکیشن فیلمبرداری این فیلم روستای یلفان همدان بوده است. اما هشتاد درصد فیلمبرداری این فیلم خارج از روستا صورت پذیرفته است؛ سد اکباتان، حاشیه سد و فضا های بکر آن جا که به لحاظ بصری، فیلم را خاص کرده ند از جمله لوکیشن های فیلمبرداری این فیلم بوده اند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “ترانه کوچک من” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم ترانه کوچک مندانلود فیلم ترانه کوچک من

نظر کارگردان در مورد تولید این فیلم

مسعود کرامتی که پیش از این کارگردانی فیلم های “روز کارنامه”، “کودکانه”، “پاتال و آرزوهای کوچک”، تله فیلم “آژانس دوچرخه” و مجموعه های تلویزیونی “خانه ما”، “روشنایی های شهر” و… را برعهده داشته، در مورد تولید این فیلم سینمایی گفته است که:

«کار کودک خیلی چیز عجیب و غریبی نیست، اما کارگردانی این فیلم ربطی به هیچ کدام از کارهای گذشته ام ندارد. برایم از هر منظری کار نو و تازه ای است و کار جذابی برایم بود. امیدوارم فیلم از کار درآمده باشد و تماشا گر از آن خوشش بیاید. قصه ی این فیلم هم در ابتدا نوشته ای بود از داوود امیریان، که از بنیاد فارابی به من پیشنهاد ساخت آن داده شد. از بنیانش بدم نیامد، اما به خاطر شرایط سینمای کودک و نوجوان که در حال احتضار است، خیلی میلی به ساخت آن نداشتم. در نهایت قرار شد فیلمنامه توسط سعید شاهسواری بازنویسی شود که در این بازنویسی ها، فیلمنامه تغییرات زیادی کرد و متن حاضر تبدیل شد.»

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی ترانه کوچک من

کارگردان: مسعود کرامتی، تهیه کننده: سعید شهسواری، نویسنده: سعید شهسواری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، سرپرست تدوین: سعید شهسواری، مدیر تولید: محدحسین شهباززاده، صدابردار: ناصر شکوهی نیا، صداگذار : پرویز آبنار، برنامه ریز: علی سمیعی، دستیار کارگردان: علی سمیعی، نگار جنیدی، رضوان سرمد، موسیقی: فردین خلعتبری، منشی صحنه: الهام حسینی، مونا پیرایش، عکاس: مهدی دلخواسته، طراح صحنه و لباس: فاضل ژیان، چهره پرداز: الهام صالحی، تدارکات: قربان صادقی

5 / 5 ( 2 votes )