دانلود فیلم سوم شخص غایب

دانلود فیلم سوم شخص غایب با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، کودک و نوجوان
زبانفارسی
روز انتشار10 شهریور
سال انتشار1397
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان75 دقیقه
کارگردانوحید نیکخواه آزاد

بازیگران :

اکبر دست رنج، ایلیا جعفری، بنیامین عامری، اکبر دباغیان، مرتضی حسینی، حسین غیابی، فرید صلواتی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رشید در امتحانات شهریور مردود شده و پدرش اجازه ادامه تحصیل نمی دهد. دوستان او، امیر و سعید، خود را به آب و آتش می زنند تا مانع از ترک تحصیل دوست شان رشید بشوند. حتی معاون و مدیر مدرسه نیز پا در میانی می کنند که جلوی ترک تحصیل رشید را بگیرد اما پدرش سخت مخالف است و…

معرفی فیلم سوم شخص غایب

دانلود فیلم ایرانی سوم شخص غایب : “سوم شخص غایب” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد محصول سال 1397 می باشد.

“سوم شخص غایب” فیلمی کاملا اصفهانی است که فیلمبرداری آن در سال 1397 در اصفهان انجام گرفته و نخستین بار در 10 شهریور 1397 اکران شده است. این فیلم همچنین در 7 فروردین 1399 در شبکه نمایش پخش شده است.

“سوم شخص غایب” فیلمی واقع گرایانه در ژانر کودک می باشد که در فضای آموزشی و تربیتی تولید شده و از زاویه دید کودکان مسائل بزرگ و مهمی همچون رفاقت، انسانیت و مهرورزی را بیان می کند.

سینمایی “سوم شخص غایب” ، که یکی از کم خرج ترین فیلم های سینمای ایران به حساب می آید به دلیل پرداخت بسیار مناسب فیلمنامه، شخصیت پردازی های اصولی و ساده و بی زرق و برق بودن، به دل مخاطبان نوجوان می نشیند و می تواند با آن ها ارتباط برقرار نماید.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “سوم شخص غایب” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم سوم شخص غایبدانلود فیلم سوم شخص غایب

جوایز و افتخارات

جایزه ی ویژه ی هیئت داوران در بخش ملی جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان (1397)نامزد دریافت پروانه زرین برای بهترین کارگردانی فیلم بلند در بخش ملی جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان (1397)

دانلود فیلم سوم شخص غایبدانلود فیلم سوم شخص غایب

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی سوم شخص غایب

کارگردان، نویسنده، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، سرپرست تدوین: نوید نیکخواه آزاد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: مسیح سراج، صداگذاری: احسان افشاریان، چهر پرداز: رضا رادمنش

5 / 5 ( 3 votes )