برگزاری رزمایش پاکسازی محیطی و دفاع بیولوژیک سپاه در خمینی شهر


برگزاری رزمایش پاکسازی محیطی و دفاع بیولوژیک سپاه در خمینی شهر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهر گفت: رزمایش پاکسازی محیطی و دفاع بیولوژیک سپاه در 6 نقطه شهرستان خمینی شهر عملیاتی شد.

سرهنگ سید علیرضا مشیرصدر امروز (شنبه نهم فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله حسین(ع)، رزمایش پاکسازی محیطی و دفاع بیولوژیک در شهرستان خمینی شهر با حضور نیروهای لشکر عملیاتی زرهی ۸ نجف اشرف و بسیجیان خمینی شهر در ۶ نقطه از شهرستان در قرارگاه های عملیاتی انجام شد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خمینی شهر، این رزمایش با رمز اباعبدالله حسین(ع) آغاز می شد.

وی با تاکید بر ضرورت علمیاتی شدن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا، گفت: امیدواریم تصمیمات ستاد مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان خمینی شهر با ریاست فرماندار در سطح اجرایی عملیاتی شده و مسئولان در محلات آن را اجرا کنند.

سرهنگ مشیر صدر با اشاره به وجود ۹ قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان، افزود: ۶ قرارگاه در سطح شهرستان خمینی شهر و ۳ قرارگاه در شهر درچه شکل گرفته است که در این قرارگاه ها نمایندگان فرماندار، سپاه، بسیج، معتمدان محلی، روحانیون محلی، نمایندگان شهرداری و خیران جلساتی را برگزار کرده و تصمیماتی که در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اتخاذ شده را عملیاتی می کنند.

وی در مورد پاکسازی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهر نیز گفت: یکی از تصمیماتی که گرفته شده پاکسازی و ضدعفونی کردن سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله سپاه، خیرین و بسیج است که این نیروها تمام قد به میدان آمده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا