دانلود سریال قهوه تلخ

دانلود سریال قهوه تلخ (تمامی قسمت ها) با لینک مستقیم

ژانرکمدی، تاریخی
زبانفارسی
روز انتشار23 شهریور
سال انتشار1389
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها102
مدت زمان40 دقیقه
کارگردانمهران مدیری

بازیگران :

مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، آرام جعفری، بیژن بنفشه خواه، ساعد هدایتی، سعید پیردوست، سام نوری، رامین پورایمان، سحر زکریا، جواد عزتی، نادر سلیمانی، فلامک جنیدی، ماندانا سوری، عارف لرستانی، مریم بخشی، شایان احدی فر، شادی احدی فر، فاطمه هاشمی، شایان هزارخانى، علی لک پوریان، شقایق رحیمی راد، عرفان هزارخانی، حمید کاشانی، مهدی پرهیزکاری، پارسا دولتشاهی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: نیما زندکریمی (سیامک انصاری) که استاد تاریخ است با دختری آشنا می‌شود که در رابطه با دوره ای تاریخی تحقیق می کرد که در هیج کتابی چاپ نشده است. نیما که عقیده داشت چنین دوره‌ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می‌کند تا اینکه متوجه می‌شود حق با دختر جوان است و دوره ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می‌شود و قهوه تلخی را می‌نوشد. نیما پس از خوردن قهوه از حال می رود و وقتی چشم باز می‌کند می‌بیند که در همان دوره ای که هست که در رابطه با آن تحقیق می‌کند. وی ابتدا فکر می‌کرد که همه چیز یک خواب است اما پس از مدتی که با این قضیه کنار می آید تصمیم می‌گیرد که با توجه به دانسته های تاریخی خود به درباریان کمک کند اما با افرادی در دربار روبرو می‌شود که نادان هستند که این مسئله باعث به وجود آمدن ماجرا های طنز و خنده دار می‌شود و…

معرفی سریال قهوه تلخ

دانلود سریال ایرانی قهوه تلخ : “قهوه تلخ” سریالی طنز تاریخی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان محصول سال 1388 می باشد. فیلمنامه این سریال را نیز با همکاری مشترک امیر مهدی ژوله و مرحوم خشایار الوند نگاشته شده است.

سریال “قهوه تلخ” که همواره با حاشیه های فراوانی همراه بوده است و برخی داستان این سریال را کپی از کتاب ماشاءالله خان در دربار هارون الرشید چاپ 1354 و به قلم ایرج پزشک زاد می دانند در 102 قسمت تهیه شده است هر چند که قسمت های پایانی این سریال بنا به دلایلی نامعلوم ساخته و پخش نشد.

بسیاری از بازیگران نام آشنای طنز ایران در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند که از جمله بازیگران اصلی و مطرح این سریال می توان به مهران مدیری در نقش بلوتوث کبیر، سیامک انصاری در نقش نیما زند وکیلی، محمدرضا هدایتی در نقش جهانگیر شاه دولو، سحر جعفری جوزانی در نقش ناز خاتون، هادی کاظمی در نقش بابا شاه، جواد عزتی در نقش ابتر خان، الیکا عبد الرزاقی در نقش فخر التاج، عارف لرستانی در نقش بلد الملک، رضا فیض نوروزی در نقش اعتماد الملک دیلمی و … اشاره کرد.

دانلود سریال قهوه تلخدانلود سریال قهوه تلخ

نحوه و چگونگی پخش

“قهوه تلخ” در ابتدا قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود و حتی مسئولین وقت نیز در سال 1388 بار ها در مصاحبه های خود از پخش سریال مهران مدیری از شبکه سه صدا و سیما خبر داده بودند اما در نهایت با توجه به محدودیت ها و یک سری ملاحظه کاری ها، مجوز پخش این سریال را صادر نکردند و حتی آقای ضرغامی رییس وقت سازمان صدا و سیما، در مصاحبه ای اعلام کرد که “قهوه تلخ” به سفارش صدا و سیما نیست و مورد تایید این سازمان نیز نمی باشد. پس از این حاشیه ها و کش و قوس ها بالاخره با توجه به اینکه قهوه تلخ مجوز وزارت ارشاد را داشت تصمیم بر این شد که در نمایش خانگی پخش شود و در نهایت از 23 شهریور ماه 1389 این سریال به صورت هفتگی توزیع شد و هر هفته سه قسمت از این مجموعه در سه سی دی یا در قالب یک دی وی دی منتشر می شد؛ و در 34 مجموعه که شامل 102 قسمت می باشد پخش شد.

جالب است بدانید این سریال در زمان پخش خود به عنوان موفق ترین سریال رسانه خانگی و به عنوان پرفروش ترین سریال رسانه خانگی لقب گرفته است. همچنین گفته شده است که این مجموعه در یک روز پس از ارائه در سیستم ویدئویی نیم میلیون نسخه فروش داشته است.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود سریال “قهوه تلخ” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود سریال قهوه تلخدانلود سریال قهوه تلخ

عوامل تولید سریال ایرانی قهوه تلخ

کارگردان: مهران مدیری، تهیه کننده: مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان، نویسنده: امیر مهدی ژوله، مرحوم خشایار الوند، سرپرست تدوین: احسان مظفری، فیلمبرداری: منوچهر مظفری، سعید عباس اصفهانی، کامران جمشیدیان، موسیقی: فرهاد مدیری، خواننده تیتراژ: مهران مدیری، مدیر تولید: علی لک پوریان، دستیار اول کارگردان: شبنم وثوقی، دستیار کارگردان: میشا جودت، الهه زارع نژاد، شایان احدی فر، علی بحرالعلوم، صدابردار: محمد حاتم نژاد، حمید گرمابدری، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر، طراح گریم: مهرداد شکرآبی، روابط عمومی: وفا ملک زاده، جانشین تهیه: احمد حق شناس، عکاس: سعید عباس اصفهانی

5 / 5 ( 2 votes )