دانلود فیلم یادم تو را فراموش

دانلود فیلم یادم تو را فراموش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb7.8
ژانراجتماعی
زبانفارسی
روز انتشار23 بهمن
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان106 دقیقه
کارگردانعلی عطشانی

بازیگران :

میترا حجار، حسین یاری، ماه چهره خلیلی، خشایار راد، بیتا عطشانی، مازیار فلاحی، آزاده مهدیزاده، غزل یگانگی

خلاصه داستان :

این فیلم روایتگر داستانی واقعی از زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد. در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است که : دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌ های پرطرفدار ایران با دختری که سال‌ ها پیش با او رابطه داشته رو به‌ رو می‌شود.

معرفی فیلم یادم تو را فراموش

دانلود فیلم ایرانی یادم تو را فراموش : “یادم تو را فراموش” فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی می باشد که در سال 1394 تولید شده است و بعد از چند سال انتظار در 23 بهمن 1398 اکران گردید.

گفته می شود این فیلم قسمتی از زندگی واقعی ناصر محمدخانی فوتبالیست مشهور سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران را نشان می دهد و داستان این فیلم به ماجرای قتل همسر اول ناصر محمدخانی توسط زن صیغه‌ ایش شهلا جاهد که مدتی در کانون توجهات قرار داشت و هومن سیدی نیز به طور غیر مستقیم در فیلم سینمایی “خشم و هیاهو” آن را نشان داده بود، اشاره دارد و حالا علی عطشانی فیلم “یادم تو را فراموش” را بر اساس زندگی واقعی این فوتبالیست پیشکسوت جلوی دوربین برده است.

البته عطشانی در واکنش به این موضوع و نامه و تقاضای ناصر محمدخانی مبنی بر عدم پخش این فیلم گفته است که فیلم “یادم تو را فراموش” و داستان آن هیچ ارتباطی به زندگی و ماجراهایی که برای ناصر محمدخانی رخ داده ندارد و تمام شخصیت‌های فیلم کاملا متفاوت هستند. مثلا شخصیت اصلی این فیلم فرزند ندارد در حالی که ناصر محمدخانی در زندگی واقعی فرزند دارد و کاراکتر اصلی فیلم کاملا متفاوت است و هیچ ارتباطی به زندگی ناصر محمدخانی ندارد.

در این فیلم حسین یاری به عنوان نقش اصلی فیلم که یک فوتبالیست می باشد به ایفای نقش پرداخته و میترا حجار نیز نقش مقابل او را بازی می‌کند.

دانلود فیلم یادم تو را فراموشدانلود فیلم یادم تو را فراموش

حضور و دریافت جایزه در جشنواره های بین المللی

فیل “یادم تو را فراموش” موفق به دریافت جایزه های بهترین فیلم جشنواره ‌Wind international film festival، بهترین فیلم خارجی زبان جشنواره Canada International film festival و بهترین فیلم سینمایی انجمن فیلمسازان مستقل لندن شده است. در جشنواره ‌Wind international film festival علاوه بر دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره علی عطشانی کارگردان این فیلم جایزه بهترین کارگردانی، مازیار فلاحی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل و میترا حجار نیز جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت نمودند.

این فیلم علاوه بر حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، در جشنواره های بین المللی فراوانی همچون بخش اصلی مسابقه هفتمین جشنواره بین المللی ویند فیلم آمریکا، بخش نهایی جشنواره فیلم Cinema Lab کلمبیا، بخش مسابقه پنجمین جشنواره فیلم داربانگا هند، یازدهمین جشنواره فیلمسازان مستقل برلین (کاندیدای دریافت جایزه بهترین کارگردانی و انتخاب ویژه هیات داوران فیلم بلند)، بخش مسابقه هشتمین دوره فستیوال بین المللی فیلم جاگاران هند، بخش نهایی جشنواره بین المللی Nollywood تورنتو کانادا، بخش مسابقه نهایی پنجمین جشنواره گاردن سیتی هند، فستیوال wind international film festival و بسیاری از جشنواره های بین المللی دیگر حضور پیدا کرده است.

در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “یادم تو را فراموش” را میتوانید مشاهده کنید.

دانلود فیلم یادم تو را فراموشدانلود فیلم یادم تو را فراموش

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی یادم تو را فراموش

کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده: علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، بازنویسی فیلمنامه: علی عطشانی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابرداری: محمود شاهوردی، تدوین: علی عطشانی، محمد تیموری، موسیقی: مازیار فلاحی، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌ اسلام، مدیر تولید: علیرضا بیات، جانشین تهیه‌کننده: حسام بابایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین‌ دوست، دستیار تهیه‌کننده: علیرضا یگانگی، عکاس: نوید خداپناهی، گریم: علی بهرامی‌ فر، فرزانه زردشت، منشی صحنه: الهام اخوان، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، دستیار تهیه: ناصر ماهری، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی، تصویربرداری پشت صحنه: مهدی گلستانه، تروکاژ: محمد تیموری، توزیع کننده: رسانه فیلمسازان مولود

5 / 5 ( 1 vote )