ضوابط سختگیرانه برای مقابله با کرونا درکیش اعمال می شود


ضوابط سختگیرانه برای مقابله با کرونا درکیش اعمال می شود

کیش - ایرنا - سخنگوی شورای سلامت کیش از تشدید تدابیر مقابله با ویروس کرونا، ادامه تعطیلی بازارهای کیش تا 15 فروردین و اعمال ضوابط سختگیرانه قرنطینه ای برای ورود به این جزیره خبرداد.

محمد رضا رضانیا روز سه شنبه در پایان اولین نشست سال ۹۹ شورای سلامت کیش، اعلام کرد: ضوابط سختگیرانه «قرنطینه خانگی، قرنطینه در محل تجمیعی» برای کیشوندانی که در این ایام مسافر بوده و بعد از پانزدهم فروردین قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند مصوب و با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی خواهد شد.

او افزود: براساس مصوبات این نشست، روند تعطیلی کلیه صنوف و بازارهای جزیره به استثنای تامین کنندگان ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری به هدف مهار ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از همه کیشوندانی که در خارج از جزیره به سر می برند خواست تا به صورت جدی بازگشت خود را تا بعد از ۱۵ فروردین به تاخیر بیندازند و دیرتر به جزیره بازگردند.
سخنگوی شورای سلامت کیش اضافه کرد: طبق مصوبات شورای سلامت همه ادارات دولتی و ارگان های مختلف به همراه بانک ها و بیمه ها حداکثر با ۲۰ درصد کارکنان خود باید به فعالیت ادامه بدهند.
براساس آخرین آمار منتشره از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، در جزیره کیش ۳۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)