قاتل ارزان!!!!


قاتل ارزان!!!!

شاید اسمش را مرگ نگذاریم هم جوابگو باشد، خودکشی اسم بهتری برای آن است. متاسفانه این قرص را به راحتی می توان تهیه کرد و مرگ بر اثر مصرف آن بسیار کوتاه مدت است. 

به گزارش زنان خبر، همسایه ها صدای داد و فریاد و شیون و ناله ی زنی را شنیدند بعضی ها بیرون آمدند و بعضی ها از پنجره نظاره گر بودند، هنوز سال نو شروع نشده بود که این اتفاق افتاد؛ اتفاق تلخی که تلخی اش برای یک عمر و با شروع هر سال برای این خانواده تلخ تر خواهد شد.

خانواده ی دختری که با قرص برنج خودکشی کرده بود در غربت بسیار تن بی جان دختر خود را سوار آمبولانس بهشت زهرا کردند و برای آخرین بار با وی خداحافظی کردند؛ پدرش توانایی ایستادن نداشت…

کسی نبود تنها و بی کس تر از آن شده بود که کسی برای تشییع جنازه اش بیاید کرونای لعنتی و منحوس به کسی اجازه خروج از خانه نمیداد چه برسد به اینکه برای مراسم بیایند.

دلیل خودکشی اش را کسی نمیدانست و کسی نمیداند جز خودش اما هر چه بود برایش زندگی معنی نداشت عده ای می گویند عاشقی شده دلیل مرگش عده ای در گوش هم می گویند نه دلیل دیگه ای دارد هر چه باشد برای سمیرا دیگر فرقی ندارد اون نیست تا دلیلش را برای همگان بگوید و دنیا و خانواده اش را با هزاران چرا ترک کرد و رفت.

متاسفانه طبق آمار سالیانه خودکشی های زیادی با قرص برنج اتفاق می افتد که نه تنها این موضوع باعث نشده این قرص کمتر در دسترس باشد بلکه به راحتی و با پرداخت دو هزار تومان در عطاری ها فروخته می شود و به راحتی هر عطاری برای فروش و سود بیشتر این قرص ها را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می دهند. قرصی که اگرچه فروشش ممنوع است اما در هر عطاری بدون شک وجود دارد.

بیشتر بدانید:

تاثیر قرص برنج روی بدن و درمان آن

(آلومینیوم فسفید به انگلیسی: Aluminium phosphide) که در ایران آنرا با نام قرص برنج می‌شناسند، یک ترکیب شیمیایی است که با فرمول AlP شناخته می‌شود. قرص مرگ آور برنج، فسفید آمونیوم یا فسفید کلسیم یا روی به وزن سه گرم است.

این قرص بوی سیر یا ماهی گندیده می‌دهد و ترکیبی خطرناک از فسفیدها است که به عنوان یک حشره‌کش برای جلوگیری از آلودگی و آفت‌زدگی برنج انبار شده، غلات و خوراک دام استفاده می‌شود.

قرص برنج چطور افراد را می کشد؟

این ماده سمی به راحتی جذب دستگاه های گوارش شده و بعد از حل شدن در مایعات بدن و رطوبت معده باعث تولید گاز خطرناک فسفین می‌شود. سم مهلک و کشنده این قرص بر روی سلول های بدن تأثیر بدی دارد، تنفس سلولی را از بین می‌برد و باعث آسیب جدی به اعضا و ارگان‌های حساس بدن مانند کلیه ها و قلب می‌شود.

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان