ورود به 8 امامزاده در ورامین و قرچک ممنوع شد


ورود به 8 امامزاده در ورامین و قرچک ممنوع شد

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین به‌ منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درب هشت امام‌زاده جلیل‌القدر در این شهرستان جهت جلوگیری از اجتماع مردم، بست.

به گزارش زنان خبر، رشید اسدپور ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین و قرچک طی روزهای اخیر ضمن اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی آرامستان‌ها و امامزاده ها نسبت به توزیع برشورهای اطلاع‌رسانی بین مردم اقدام کرده است.

وی گفت: با توجه به این که شهرستان‌های ورامین و قرچک افتخار میزبانی از چندین امامزاده جلیل‌القدر را داشته و در صحن تمام این امامزادگان، اموات مسلمین دفن شده‌اند، همواره تعداد زیادی از زوار و مردم برای زیارت ایشان و نیز قرائت فاتحه برای اموات، به این اماکن مقدس عزیمت می‌کنند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز درب تمام این اماکن بسته شده و از حضور افراد ممانعت به‌عمل می‌آید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین افزود: درب امامزاده قاسم،امامزاده یحیی،امامزاده سیدفتح‌الله وامامزاده شاهزاده محمد وامامزاده حسین رضا علیهم‌السلام ورامین از امروز مسدود شده است.

وی بیان داشت: همچنین به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درب‌های امامزاده بی‌بی زبیده زیباشهر،امامزاده ابراهیم ولی‌آباد وامامزاده عبدالله داودآباد علیهم‌السلام قرچک تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.

اسدپور از مردم خواست تا با همراهی مسئولان، از حضور در این اماکن متبرکه خودداری کرده و آئین شب‌جمعه آخر سال را به قرائت فاتحه از دور برای تمام درگذشتگان به جای آورند.

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !