برقراری ارتباط مستقیم امام جمعه کرج با مردم در تعطیلات نوروزی


برقراری ارتباط مستقیم امام جمعه کرج با مردم در تعطیلات نوروزی

کرج - ایرنا - روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ایام عید نوروز هم‌وطنان عزیز می‌توانند به‌صورت مستقیم و تلفنی با آیت‌الله حسینی همدانی گفتگو کنند.

دراین اطلاعیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده است: به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی بالأخص اهالی ولایتمدار استان البرز می‌رساند، به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات باهدف جلوگیری از گسترش بیماری و تعطیلات ایام عید نوروز سال ۱۳۹۹، هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای ارتباط مستقیم با آیت‌الله حسینی همدانی عدد یک را سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۶۰۲۲ ارسال فرمایند تا در اسرع وقت به‌صورت تلفنی با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج گفتگو کنند.

امید است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه پروردگار متعال، هر چه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود. همچنین از خداوند متعال شفاء و سلامتی برای مبتلایان این بیماری را مسالت می‌نماییم.

درپی شیوع بیماری کرونا تمام تجمعات و مراسم ها از جمله نماز جمعه درشهرهای استان البرز تعطیل شده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۶۳ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد