یادواره‌ای متفاوت برای شهدا در اهواز


یادواره‌ای متفاوت برای شهدا در اهواز

مسئول پایگاه بسیج مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز گفت: یکی از برنامه‌های سالانه مسجد صاحب‌الزمان (عج) اهواز، برگزاری یادواره شهدای مسجد است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر سرایت، تصمیم بر آن شد که هزینه یادواره برای کمک به خانواده‌های نیازمند در این روزهای سخت در نظر گرفته شود.

میثم پویان‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سالانه این مسجد برگزاری یادواره شهدا است که امسال بنا بر تصمیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، امام جماعت مسجد، لغو و برنامه‌ دیگری جایگزین آن شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر سرایت، تصمیم بر آن شد که هزینه یادواره برای کمک به خانواده‌های نیازمند در این روزهای سخت در نظر گرفته شود.

پویان‌مهر گفت: برهمین اساس، ۳۸ بسته حمایتی غذایی به تعداد ۳۸ شهید مسجد صاحب‌الزمان (عج) تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد. این بسته غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات است.

مسئول پایگاه بسیج مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز اظهار کرد: با این کار هم قدمی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برداشته شد و هم در شرایط سخت این روزها، حمایتی از خانواده‌های نیازمند انجام شده است.

به گزارش ایسنا، قرار بود اسفند امسال بیست‌ویکمین یادواره شهدای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟