تام هنکس در توییتر خود اعلام کرد تست کرونای او مثبت اعلام شده است


تام هنکس در توییتر خود اعلام کرد تست کرونای او مثبت اعلام شده است

بازیگر افسانه‌ای و برنده اسکار، تام هنکس ، در فضای مجازی اعلام کرده است که تست کرونای او و همسرش ریتا ویلسون مثبت شده است. طی چند هفته گذشته ویروس کرونا (COVID-19) در سراسر جهان گسترش یافته است و صدها هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند و هزاران نفر نیز کشته شده‌اند. اگرچه صنعت سینما و تلویزیون نیز مانند بقیه مشاغل آسیب دیده‌ اما این در برابر...

بازیگر افسانه‌ای و برنده اسکار، تام هنکس ، در فضای مجازی اعلام کرده است که تست کرونای او و همسرش ریتا ویلسون مثبت شده است.

طی چند هفته گذشته ویروس کرونا (COVID-19) در سراسر جهان گسترش یافته است و صدها هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند و هزاران نفر نیز کشته شده‌اند. اگرچه صنعت سینما و تلویزیون نیز مانند بقیه مشاغل آسیب دیده‌ اما این در برابر تاثیری که این ویروس در زندگی عادی انسان‌ها گذاشته است بسیار ناچیز است.

یکی از مهم‌ترین خسارات و تغییراتی در سینما ایجاد شد عقب افتادن تاریخ اکران فیلم James Bond: No Time to Die بود که خسارات بسیاری نیز برای استودیو به بار آورده است. درحالی که بسیاری از فیلم‌ها برای طبق برنامه برای اکران در تابستان آماده می‌شوند فیلم James Bond و Peter Rabbit 2 تاریخ اکران‌هایشان را به پاییز موکول کرده‌اند. در همین حال نیز بسیاری از جشنواره‌های فیلم در دنیا لغو شده‌اند و بسیاری از سینما‌ها در سراسر دنیا تعطیل شده است. همچنین اخیرا اعلام شد که برنامه تولید فیلم The Falcon و The Winter Soldier به دلیل انتشار ویروس کرونا تغییر یافته، رویداد E3 نیز بخاطر جلوگیری از تجمعات لغو شده است.

اکنون نیز بازیگر پر افتخار هالیوود، تام هنکس، فاش کرده است که تست کرونای او مثبت اعلام شده است. وی بیانیه‌ای را در توییتر خود منتشر کرد که اعلام می‌کند او و همسرش ریتا ویلسون در استرالیا احساس ناخوشی کرده و تصمیم گرفتند آزمایش دهند. آنها در استرالیا و به صورت قرنطینه و تحت نظارت پزشکان قرار می‌گیرند. با آشکار شدن ابتلا تام هنکس و همسرش به این ویروس، عملا او معروف‌ترین فردی است که به این ویروس مبتلا شده است. او اخیرا برای بازی در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood نامزد جایزه اسکار شده بود، اما فیلم بعدی او، فیلم Greyhound، در تابستان اکران خواهد شد، هنوز مشخص نیست که با توجه به شرایط موجود آیا تاریخ اکران عقب خواهد افتاد یا خیر. قطعا سلامت تام هنکس و خانواده او بسیار مهم‌تر از دیده شدن دوباره او در سینماها است.

همانطور که ویروس کرونا در سراسر جهان در حال پخش شدن است، قطعا افراد معروف دیگری نیز به این ویروس مبتلا خواهند شد. خبر خوب این است که هنکس قرنطینه شده است، که منجر به بهبودی و محدود شدن گسترش این ویروس می‌شود. امیدواریم که هنکس و همسرش هرچه سریع‌تر سلامتی خود را بازیابند، تا هنکس دوباره به سرگرم کردن مردم سراسر دنیا ادامه دهد.

تام هنکس در توییتر خود اعلام کرد تست کرونای او مثبت اعلام شده استتام هنکس در توییتر خود اعلام کرد تست کرونای او مثبت اعلام شده است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه جمعه 21 اردیبهشت 1403