رونمایی از بوستان‌های چهارگانه سپاه


رونمایی از بوستان‌های چهارگانه سپاه

مسئول ستاد درختکاری سپاه: بوستان‌های چهارگانه سپاه تهران در مساحتی 500 هکتاری به نام سردار شهید سلیمانی رونمایی شد.

سردار سرتیپ پاسدار نورالهی در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امسال در اجرای دستور فرمانده کل سپاه پاسداران برای توسعه و نگهداری فضای سبز و درختکاری اقداماتی گسترده انجام شد که در تهران ۴ بوستان در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، دانشکده شهید مطهری، موقعیت چنگال و موقعیت پدافند هوایی با مساحت ۵۰۰ هکتاری زیر کاشت درخت رفت.

وی گفت: در کل ۳۱ سپاه استانی ۴۱ هزار هکتار از اراضی در توسعه کاشت درخت و نگهداری فضای سبز اضافه و همه این ۴۱ هزار هکتار درختکاری به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
مسئول ستاد درختکاری مرکزی سپاه پاسداران افزود: در تهران تاکید فراوانی شده بود که از درختان مثمر استفاده شود و ما در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) باغ سه هکتاری با ۲ هزار نهال سیب، گیلاس، گوجه سبز، زردآلو و هلو به نام بوستان سپهبد سلیمانی و شهدای مدافع حرم رونمایی کردیم.
در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز حضور داشت.
وی با تبریک میلاد حضرت علی (ع) به خیرات و برکات درختکاری اشاره کرد و گفت: اگر چه کشور درگیر بیماری کروناست و ما بیش از ۲۰۰ نفر تاکنون فوتی داشته ایم و گرفتاری‌هایی هم برای کشور ایجاد کرده، اما نوعی حس همکاری و آمادگی هم ایجاد شده است.
سردار فدوی افزود: یکی دیگر از آثار این اتفاقات افزایش یاد مرگ است که اثر تربیتی زیادی دارد و مهربانی هم زیاد شده است.
وی به مزاح گفت: ما حتی این روز‌ها شاهد کاهش دعوا‌های سیاسی هم هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی