دسترسی به پایگاه اطلاعاتی تا پایان فروردین 99 رایگان است


دسترسی به پایگاه اطلاعاتی تا پایان فروردین 99 رایگان است

اداره روابط عمومی و همکاری‎های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری اعلام کرد که همگام با شعار «کرونا را شکست می‎دهیم»، دسترسی رایگان به اطلاعات علمی این پایگاه تا پایان فروردین 99 پیش‌بینی شده است.

اداره روابط عمومی و همکاری‎های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به همکاری‌های گسترده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) و همچنین دستور وزیر محترم عتف مبنی بر اتخاذ تدابیری برای مقابله با این ویروس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با هدف ایفای نقشی هرچند کوچک در شرایط خاص پیش آمده، دسترسی به کتاب‌ها، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس‌ها در پایگاه‌های اطلاعات علمی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) تا آخر فروردین ماه ۱۳۹۹رایگان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با دارا بودن طیف وسیعی از پایگاه‎ها و منابع اطلاعات علمی (نظیر پایگاه اطلاعاتی مقالات تمام متن فارسی، پایگاه اطلاعاتی مقالات همایش‌های ایران، …) نقش مهمی در تامین نیازهای جامعه علمی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه ایفا می‌کند. عمده این اطلاعات و منابع از طریق وبگاه سازمان به آدرس www.ricest.ac.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جمعیت هلال احمر جهرم به خانوارهای آسیب‌دیده از باران امدادرسانی کرد