دانلود فیلم دخمه

دانلود فیلم دخمه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانرترسناک، معمایی
زبانفارسی
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان100 دقیقه
کارگردانوحید ضرابی نسب

بازیگران :

پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس، خسرو شهراز، سمیرا حسینی، مهدی میامی، مهری آل آقا، حسین توشه، لیلا سرمدی، صبا قاسمی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می‌پیچید: عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه… صدای یه مرد حتما نبود… ولی صدای یه زن هم نبود… شاید صدای خودم بود… کجا شنیده بودم اول بار این صدا رو یا حتی شعر رو… کی برام خونده بود؟

معرفی فیلم دخمه

دانلود فیلم ایرانی دخمه : “دخمه” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی وحید ضرابی نسب محصول سال 1396 می باشد.

این فیلم در ژانری ترسناک و معمایی و بر اساس آیین های فولکلور ایرانی تولید شده و از جلوه های ویژه و خاصی برای ایجاد فضای ترس و وحشت در این فیلم استفاده شده است. همچنین جالب است که بدانید بخاطر موضوع فیلم و هر چه ترسناک نشان داده تر شدن آن، هشتاد درصد سکانس های این فیلم در شب و در فضاهای خارجی و باز روستایی اتفاق می افتد.

این فیلم که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است نخستین ساخته سینمایی وحید ضرابی نسب می باشد که پیش از این کارگردانی و تهیه کنندگی چند مجموعه تلویزیونی و ویدئویی و همچنین فیلم تلویزیونی “روزهای بیقراری” را بر عهده داشته است.

فیلم “دخمه” علاوه بر حضور در جشنواره فیلم فجر در بخش رقابتی جشنواره های بین المللی ماربلای اسپانیا، سینه فانتزی برزیل و فستیوال فیلمهای اول کارگردانان در لندن نیز حضور پیدا کرده است.

این فیلم همچنین در چهارمین حضور خود در جشنواره های بین المللی در جشنواره بین المللی سئول کره جنوبی که جزو فستیوال های الف قاره آسیا به شمار می رود حضور پیدا کرد و به بخش مسابقه اصلی این جشنواره راه پیدا کرد. این فیلم در این جشنواره به عنوان تنها نماینده ایران و خاورمیانه در بخش های بهترین فیلم بلند داستانی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه، با 25 فیلم منتخب دیگر از کشور های کره جنوبی، آمریکا، انگلستان، کانادا، آفریقای جنوبی، ژاپن، فرانسه، چین، کلمبیا، مکزیک، بلغارستان، اسپانیا و… رقابت نمود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “دخمه” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم دخمهدانلود فیلم دخمه

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی دخمه

نویسنده، تهیه کننده، کارگردان: وحید ضرابی نسب، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، سرپرست تدوین: کاوه ایمانی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: هادی افشار، جلوه های ویژه: وحید قطبی زاده، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: آبتین برقی، دستیار اول کارگردان: امیر کرم یزدی، برنامه ریز: داوود باقری، نامدار خردمند، منشی صحنه: صفورا برسان، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر، پخش جهانی: امیر نادر بابایی، استودیو فنی: ایران نوین فیلم

5 / 5 ( 1 vote )