دانلود فیلم دختر شیطان

دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb5.0
ژانراجتماعی،کمدی
زبانفارسی
روز انتشار15 خرداد
سال انتشار1398
کشور سازندهایران، هند
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان97 دقیقه
فروش گیشه880٬659٬000
کارگردانقربان محمدپور

بازیگران :

محمدرضا شریفی نیا، حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، فردین حفیظی

خلاصه داستان :

این فیلم روایتگر داستان یکی از دختران شیطان (ایشا گوپتا) که نامش لوبینی می باشد که تصمیم به ادامه راه پدرش و مقابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می‌کند. خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می‌گذارد، شرط او این است که به یکی از انسان‌ های بسیار پاک دنیا سجده کند. او برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (حمید فرخ‌ نژاد) می‌رود و درخواست کمک از او را می‌کند تا دنبال انسانی پاک بگردند و…

معرفی فیلم دختر شیطان

دانلود فیلم ایرانی دختر شیطان : “دختران شیطان” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی قربان محمدپور محصول سال ۱۳۹۶ می باشد. جالب است.

“دختر شیطان” دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود (سینمای هند) بعد از فیلم “سلام بمبئی” به حساب می آید که کارگردانی آن فیلم نیز بر عهده قربان محمدپور بوده است. در ابتدا گفته می شد که فیلم “دختر شیطان” قسمت دوم فیلم سلام بمبئی و در واقع “سلام بمبئی 2” می باشد که کارگردان این فیلم با انتشار خلاصه داستان و بازیگران آن از فیلمی با موضوع و داستانی جدید رونمایی کرد.

شایان ذکر است که قسمت هایی از فیلمبرداری این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام گرفته و مابقی فیلمبرداری این فیلم نیز در ایران انجام شده است. همچنین سونو نیگام و آرجیت سینگ خواننده دو ترانه از شش ترانه این فیلم می باشند.

داستان این فیلم نیز در رابطه با یکی از دختران شیطان است که قصد توبه دارد و شرط اینکه توبه اش مقبول درگاه خداوند واقع شود این است که به یک انسان بی گناه سجده کند. بنابراین دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک شخص بی گناه می افتد تا به او سجده کند و توبه اش قبول شود. او به سراغ یک مسلمان، یک مسیحی، یک هندو و یک یهودی می‌ رود اما در بین آنها نمی تواد آدم بی گناهی را پیدا کند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “دختر شیطان” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم دختر شیطاندانلود فیلم دختر شیطان

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی دختر شیطان

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: قربان محمدپور، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، سرپرست تدوین: حسین زند باف، مدیر تولید: حسن نجاریان دریانی، مجری طرح: حسن نجاریان دریانی، مدیر برنامه‌ ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر شهاب اسماعیلی، فیلمبردار: مهرداد سلیم‌ خانی، آهنگساز: دلشاد شیخ، سرپرست صدا گذاری: سید علیرضا علویان، صدابردار: طاهر پیشوای، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح گریم و چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، سرپرست جلوه های ویژه بصری: سید هادی اسلامی، خواننده تیتراژ: سونو نیگام، آرجیت سینگ، توزیع کننده: فیلمیران

5 / 5 ( 3 votes )