تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود!


تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود!

تویوتا نام GR هایلوکس را در استرالیا ثبت تجاری کرده است. این امر شاید نشانه‌ای از توسعه یک پیکاپ پرفورمنس برای برخی بازارهای خاص باشد. تویوتا این نام را در 20 جولای 2019 ثبت کرده و اداره مالکیت معنوی استرالیا درخواست یاد شده را در 18 فوریه 2020 قبول کرده است. بررسی پایگاه داده‌های سازمان … The post تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود! appeared...

تویوتا نام GR هایلوکس را در استرالیا ثبت تجاری کرده است. این امر شاید نشانه‌ای از توسعه یک پیکاپ پرفورمنس برای برخی بازارهای خاص باشد.

تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود!

تویوتا این نام را در 20 جولای 2019 ثبت کرده و اداره مالکیت معنوی استرالیا درخواست یاد شده را در 18 فوریه 2020 قبول کرده است. بررسی پایگاه داده‌های سازمان حقوق معنوی جهانی چیزی درباره رزرو این نام توسط تویوتا را نشان نمی‌دهد و شاید این امر حاکی از تولید این خودرو برای بازار استرالیا باشد.

تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود!

کارز گاید استرالیا با تویوتا درباره احتمال تولید GR هایلوکس تماس گرفته و ژاپنی‌ها این‌گونه توضیح داده‌اند:

قطعاً برنامه‌ای برای معرفی GR هایلوکس در وضعیت کنونی وجود ندارد اما همچون همیشه نمی‌توان احتمال تولید چنین محصولی در آینده را رد کرد مخصوصاً اینکه تقاضای خوبی برای پیکاپ های پرفورمنس در استرالیا وجود دارد.

شیگکی تومویاما رئیس تویوتا گازو ریسینگ گفته که به دنبال تولید نسخه GR از هایلوکس است. این پیکاپ می‌تواند از نسخه مسابقه‌ای هایلوکس در داکار الهام بگیرد.

تویوتا هایلوکس به سلاح GR مسلح می‌شود!

هنوز اطلاعاتی درباره زمان تولید چنین خودرویی وجود ندارد اما نسل بعدی هایلوکس در سال 2023 تولید خواهد شد. همچنین شایعاتی درباره استفاده از پلتفرم مشترک برای محصولات این برند به گوش می‌رسد که اگر حقیقت داشته باشد، فرصت عرضه پیکاپ خشن تویوتا در آمریکای شمالی به وجود خواهد آمد.

قبلاً نسخه‌ای سفارشی از هایلوکس با نام GR اسپورت در برخی بازارها عرضه شده که البته منحصر به پکیجی ظاهری بوده است. گازو ریسینگ جلوپنجره مشکی و کاپوت، تریم مه شکن‌های قرمز و رینگ‌های 17 اینچی را به این خودرو اضافه کرده است. همچنین داخل کابین پوشش چرم مشکی با دوخت های قرمز دیده می‌شود. قوای محرکه این مدل شامل پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با جعبه انتقال دنده‌سنگین و قفل دیفرانسیل بوده است. این شرکت سیستم تعلیق را نیز بهبود بخشیده است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !