بازار ماهی‌ و تره‌بار گناوه ضدعفونی شد


بازار ماهی‌ و  تره‌بار گناوه ضدعفونی شد

گناوه - ایرنا - شهرداری بندرگناوه در ادامه فعالیت‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در این شهر با همکاری شبکه بهداشت ودرمان و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام به ضدعفونی کردن و شست وشوی بازار ماهی، میوه و تره بار و پایانه مسافربری کرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بندرگناوه روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازار ماهی این شهر از مکان‌های شلوغ و پرتردد به‌شمار می‌آید و روزانه شمار زیادی از مردم و همچنین گردشگران و مسافران برای خرید ماهی به این نقطه مراجعه می‌کنند، شست‌وشو و ضدعفونی کردن آن ضروری بود که با همکاری شبکه بهداشت ودرمان انجام شد.

امرالله حاجب افزود: ضدعفونی کردن ترمینال مسافربری، تاکسی‌های درون و برون شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی و اتوبوس‌های شهرداری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر فعالیت‌های شهرداری در این راستا بوده است.

وی اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان با نصب بنر در شهر و انتشار در فضای مجازی، جلوگیری از فعالیت فلافل و اغذیه فروش‌ها و دستفروشی در سایت تجاری، تعطیلی کمپینگ خلیج فارس و اختصاص گشت ویژه نیز از جمله دیگر اقدام‌های شهرداری گناوه است.

بازار ماهی‌ و  تره‌بار گناوه ضدعفونی شد
مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت: گشت ویژه شهرداری درصورت مشاهده مسافران و گردشگران در شهر به شبکه بهداشت و درمان اطلاع می‌دهد تا تست‌های اولیه از آنان انجام و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شهرداری گناوه تا پایان آماده باش مربوط به ویروس کرونا به‌صورت پیوسته ادامه دارد.

بازار ماهی‌ و  تره‌بار گناوه ضدعفونی شد

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه ۸۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام