معرفی هایپرکار الکتریکی پورایتالیا پروجکت سوپرولوچه در ژنو 2020


معرفی هایپرکار الکتریکی پورایتالیا پروجکت سوپرولوچه در ژنو 2020

سوپر کوپه‌ی هیبریدی پورایتالیا برلینتا که از استایلی رترو و قوای محرکه‌ی 965 اسب بخاری سود می‌برد را به یاد می‌آورید؟ این خودرو سال پیش در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و امسال هم بازگشته اما بینبار لباس تمام الکتریکی بر تن کرده است. پورایتالیا در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 از هایپرکار الکتریکی پروجکت سوپرولوچه رونمایی … The post معرفی هایپرکار الکتریکی...

سوپر کوپه‌ی هیبریدی پورایتالیا برلینتا که از استایلی رترو و قوای محرکه‌ی 965 اسب بخاری سود می‌برد را به یاد می‌آورید؟ این خودرو سال پیش در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و امسال هم بازگشته اما بینبار لباس تمام الکتریکی بر تن کرده است.

معرفی هایپرکار الکتریکی پورایتالیا پروجکت سوپرولوچه در ژنو 2020

پورایتالیا در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 از هایپرکار الکتریکی پروجکت سوپرولوچه رونمایی خواهد کرد. جزئیات چندانی از این خودرو منتشر نشده اما انتظار می‌رود همان طراحی سنتی بکار رفته در برلینتا با قوای محرکه تمام الکتریکی همراه شود؛ و واضح است که با وجود چنین قوای محرکه‌ای، مشخصات فنی و عملکردی اعجاب‌انگیزی را خواهیم دید.

معرفی هایپرکار الکتریکی پورایتالیا پروجکت سوپرولوچه در ژنو 2020

پورایتالیا برلینتا از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار و یک واحد الکتریکی سبک‌وزن در اکسل عقب استفاده کرده و قدرت ترکیبی 965 اسب بخاری دارد. این خودرو از باتری لیتیوم-یونی 700 ولتی و گیربکس 7 سرعته سکونشئال استفاده کرده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.7 ثانیه‌ای دارد. بدنه‌ی فیبر کربنی این خودرو نیز ترکیبی از بهترین عناصر طراحی شلبی کبرا و مرسدس-ای ام جی GT کوپه می‌باشد.

اما باید منتظر بمانیم و مشخصات نسخه الکتریکی را در ژنو 2020 ببینیم. این خودروساز تولید محدود به دنبال تولید سوپرولوچه بر پایه سفارش مشتری بوده و هر نمونه را بر مبنای سلایق مشتریان خواهد ساخت. بخش تکنولوژی‌های پورایتالیا که به تازگی تأسیس شده به دنبال ارائه پلتفرمی برای دیگر خودروسازان است تا آن‌ها محصولات خاص خود را بسازند. در واقع این شرکت می‌خواهد ریماک دوم صنعت خودرو باشد که به شرکت‌هایی همچون پورشه، پینین فارینا و هیوندای در تولید محصولات الکتریکی خود کمک می‌کند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند