تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند


تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند

حجت الاسلام مهرابی، طی نامه‌ای خطاب به ادارات نمایندگی تبلیغات اسلامی سطح استان تاکید کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی»، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس امروز(سه شنبه ۶ اسفند) طی نامه‌ای خطاب به ادارات نمایندگی تبلیغات اسلامی سطح استان تاکید کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی قرآنی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

در این نامه آمده است:

«احتراما با آرزوی سلامتی و سرافرازی همه ملت عزیز ایران، پیرو گسترش ویروس کرونا و تاکید وزارت بهداشت مبنی بر عدم حضور مردم در اماکن عمومی، مستدعی است که با کلیه فعالان قرآنی و تشکل‌های مردمی قرآنی شهرستان مبنی بر تعطیلی کلاس‌ها، جلسات و دوره‌های آموزش قرآن کریم هماهنگی به‌عمل آید.

خواهشمند است این روند تا زمان گذر از خطر ادامه داشته باشد که البته مرجع اعلام وضعیت قطعاً وزارت بهداشت هستند. در پناه صاحب قرآن محفوظ باشید».

همچنین «سید حمید موسوی»، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، نیز اعلام کرد: تمام تشکل‌های قرآنی در سطح استان، زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی نیستند، اما از آنان درخواست می‌شود تا با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان، این مهم را در دستور کار قرار دهند و تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های خود را تعطیل کنند.

پایان پیام/664

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زمان رأی‌گیری به مدت یک ساعت دیگر تمدید شد