نماز جمعه فردا در زاهدان برگزار نمی‌شود


نماز جمعه فردا در زاهدان برگزار نمی‌شود

زاهدان- ایرنا- مسول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان، گفت: نماز جمعه فردا در زاهدان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود اما در سایر شهرستان‌های این استان همچون گذشته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جواد طاهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط سطح کشور،اظهار داشت: شایعاتی در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر لغو شدن اقامه نماز جمعه در سیستان و بلوچستان در حال بازنشر است که این موضوع تکذیب شده و فردا در تمامی مصلی‌های این استان بجز زاهدان نماز جمعه اقامه خواهد شد.
وی ادامه داد: خطر ویروس کرونا براساس بررسی انجام شده و نظر متخصصان، از ویروس آنفولانزا به مراتب کمتر است و بیشترین خطری که ویروس این بیماری دارد قابلیت پخش سریع آن است.

مسول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: همه باید نکات بهداشتی لازم به مثل شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت آداب سرفه و عطسه را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوان این بیماری را مدیریت و کنترل کرد.
وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری نماز جمعه هفته جاری، گفت: ضد عفونی مکان‌ها در تمامی شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌های و نهادهای مرتبط انجام گرفته و فردا و قبل از اذان ظهر آموزش‌های لازم به نمازگزاران توسط نیروهای مراکز بهداشت و درمان و تجهیزات لازم بهداشتی ارائه خواهد شد.
حجت الاسلام طاهری بیان کرد: با ائمه جمعه سیستان و بلوچستان اقدامات لازم برای کوتاه شدن خطبه‌ها و برنامه‌ها برای بازگشت زودتر نمازگزاران به منازل انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !