شرکت تشخیص چهره، اطلاعات کاربران را به سرقت داد


اقدام شرکت در ماه گذشته، مبنی بر دادن تکنولوژی خود به نیروهای امنیتی برای استفاده از تصاویر شخصی کاربران در اینترنت برای شناسایی چهره ها، بحث برانگیز بود

"Clearview AI" شرکت پیشرو در زمینه فن آوری تشخیص چهره ایالات متحده، اعلام کرد که کل لیست مشتری توسط هکرها به سرقت رفته بود، اما آنها به زودی این مشکل را برطرف کردند.

تور اکلند، وکیل شرکت Clearview AI با اظهار اینکه موضوع امنیتی اولویت اصلی شرکت است گفت: سریعترین اقدام را در برابر تخلف مورد نظر انجام می دهیم.

اکلند افزود: "هیچ وقت به سرورهای ما دسترسی پیدا نشده است. ما همچنان به تقویت روندهای امنیتی شرکت می پردازیم. این آسیب پذیری امنیتی نیز مسدود شده است."

شرکت Clearview AI در اطلاعیه ای به مشتریان خود اعلام کرد، هکرها دسترسی غیرمجاز به لیست مشتری ها از جمله پلیس، نیروی انتظامی و بانک ها را بدست آورده اند.

با استفاده از این اقدام این شرکت فناوری، برای جلوگیری از انتشار تصاویر ضبط شده توسط افراد ناشناس در اینترنت اعلام کرده است، اقدامات لازم را انجام داده و در این راستا بیش از 3 میلیارد تصویر را از اینترنت از جمله عکس های موجود در سیستم های معروف رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب حذف کرده است.

اقدام شرکت Clearview AI در ماه گذشته، مبنی بر دادن تکنولوژی خود به نیروهای امنیتی برای استفاده از تصاویر شخصی کاربران در اینترنت برای شناسایی چهره ها، بحث برانگیز بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان