مارک مارکز: مشکل موتور هوندا مشخص شد


مارک مارکز: مشکل موتور هوندا مشخص شد

موتوجی‌پی ایران – مارک مارکز پس از ناکامی در تست پیش فصل مالزی، در مصاحبه ی خود از ضعف موتور هوندا در پیچ ها گله کرد و نسبت به این قضیه ابراز نگرانی کرد. وی دو روز اول تست قطر را نیز با عملکرد ضعیفی پشت سر گذاشت و روز سوم تست را با موتور نسخه 2019 هوندا به پایان رساند، اما در پایان این روز اعلام کرد که متوجه اشکال موجود در نسخه ی 2020 موتور...

موتوجی‌پی ایرانمارک مارکز پس از ناکامی در تست پیش فصل مالزی، در مصاحبه ی خود از ضعف موتور هوندا در پیچ ها گله کرد و نسبت به این قضیه ابراز نگرانی کرد. وی دو روز اول تست قطر را نیز با عملکرد ضعیفی پشت سر گذاشت و روز سوم تست را با موتور نسخه 2019 هوندا به پایان رساند، اما در پایان این روز اعلام کرد که متوجه اشکال موجود در نسخه ی 2020 موتور RV213V شده است.

این قهرمان تیم هوندا که روز سوم تست را در جایگاه هفتم به پایان رساند، در این باره گفت:

ما در تست مالزی دچار مشکلاتی شدیم و ضعف عملکرد موتور در پیچ های تند باعث شد تا تصادف بدی رخ دهد. در روز قبل نیز دوباره تصادف کردم اما خوشحالم که اکنون به مشکل اصلی پی بردیم.

شاید فکر آمادگی جسمانی من همیشه ذهنم را مشغول نگه می‌داشت اما من مانند سابق موتور سواری می‌کردم و همچنین هم تیمی های من نیز دچار مشکلاتی شدند، پس قطعا اشکالی در کار وجود داشت.

من می‌خواهم از تیم هوندا، هم تیمی ها و مکانیک ها تشکر بزرگی داشته باشم زیرا کار آنها فوق العاده بود. آنها تمام قدرت و تمرکز خود را روی این قصیه گذاشتند تا مشکل را پیدا کنیم. من تجربه‌ی خوبی در روز پایانی تست داشتم و نکات زیادی را متوجه شدم. ما با آزمایش چند قطعه از نسخه ی قبلی این موتور توانستیم مشکل اصلی را پیدا کنیم. این مهم ترین اتفاق تست پیش فصل است نه فقط امروز. ما روز گذشته از آنچه که هدفمان بود بسیار دور بودیم اما الان خوشحالم که به آن بسیار نزدیک شدیم.

مارک مارکز: مشکل موتور هوندا مشخص شدمارک مارکز: مشکل موتور هوندا مشخص شد مارک مارکز

مارک مارکز در رابطه با مشکل موتور هوندا در پیچ ها گفت:

مشکل اولیه ی ما ورود به پیچ بود و در ادامه سرعت ما در حین پیچیدن مناسب نبود، در انتها نیز ما چسبندگی لازم و سرعت مطلوب برای خروج از پیچ را نداشتیم اما با کارکردن روی آن، اکنون به نقطه ای رسیدیم که ورود ما به پیچ بهبود یافته و عملکرد ما در حین پیچیدن بهتر شده، همچنین خروج ما با سرعت مطلوب صورت می‌گیرد.

باید بگویم که مشکل ما این است که از یک نقطه شروع می‌کنیم و سخت روی آن کار می‌کنیم اما در آخر با یک چیز غیر عملی مواجه می‌شویم و در همان نقطه شروع می‌مانیم ولی اکنون مشکل اصلی پیدا شده و ما باید همه چیز را مجددا مورد آزمایش قرار دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل