تیراندازی در کارخانه آبجوسازی در آمریکا 7 کشته بر جای گذاشت


تیراندازی در کارخانه آبجوسازی در آمریکا 7 کشته بر جای گذاشت

شفقنا- رسانه های آمریکا از کشته شدن شماری از افراد در نتیجه تیراندازی در یک کارخانه آبجوسازی در منطقه غرب میانه این کشور خبر می دهند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری فرانسه (AFP)، برخی رسانه های آمریکایی روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش دادند که یک کارمند اخراج شده از شرکت آبجوسازی «مولسون کورس» […]

تیراندازی در کارخانه آبجوسازی در آمریکا 7 کشته بر جای گذاشت

شفقنا- رسانه های آمریکا از کشته شدن شماری از افراد در نتیجه تیراندازی در یک کارخانه آبجوسازی در منطقه غرب میانه این کشور خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری فرانسه (AFP)، برخی رسانه های آمریکایی روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش دادند که یک کارمند اخراج شده از شرکت آبجوسازی «مولسون کورس» در شهر «میلواکی»، بزرگ ترین شهر ایالت ساحلی ویسکانسن در در منطقه غرب میانه این کشور، در داخل کارخانه شرکت اقدام به تیراندازی کرده و شش نفر را به قتل رساند پیش از آن که جان خود را از دست دهد.

در همین راستا نیز اداره پلیس شهر میلواکی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن اعلام این که به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور یک فرد مسلح در داخل مقر شرکت مولسون کورس در منطقه «میلر والی»، نیروهای خود را به آن جا فرستاده، از افراد مختلف درخواست کرد که از این منطقه دور بمانند چرا که در حال تحقّیق در رابطه با یک حادثه خطرناک است.

شبکه های تلویزیونی محلی «دبلیو آی اس ان ۱۲» و «فاکس ۶ نیوز» نیز در این باره تاکید کردند که عامل تیراندازی در همان روز چهارشنبه از شرکت مولسون کورس اخراج شده و هنگام تیراندازی نیز همچنان لباس کار این شرکت را بر تن داشته است.

خبر اصلی را در فرانس‌پرس ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک