ویروس کرونا؛ نگرانی ها در ایالات متحده از تصمیمات ترامپ: کاهش نیروهای امنیتی تا جدی نگرفتن تست کرونا


ویروس کرونا؛ نگرانی ها در ایالات متحده از تصمیمات ترامپ: کاهش نیروهای امنیتی تا جدی نگرفتن تست کرونا

شفقنا- یک مقام مسیول سابق ایالات متحده: تصمیم ترامپ برای کاهش پرسنل امنیتی کاخ سفید و از بین بردن پست های مربوط به بیماریهای فرا مرزی می تواند مانع توان ایالات متحده در پاسخ به شیوع ویروس کرونا شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ان بی سی نیوز، این مقام سابق تاکید کرده که این برای اولین […]

ویروس کرونا؛ نگرانی ها در ایالات متحده از تصمیمات ترامپ: کاهش نیروهای امنیتی تا جدی نگرفتن تست کرونا

شفقنا- یک مقام مسیول سابق ایالات متحده: تصمیم ترامپ برای کاهش پرسنل امنیتی کاخ سفید و از بین بردن پست های مربوط به بیماریهای فرا مرزی می تواند مانع توان ایالات متحده در پاسخ به شیوع ویروس کرونا شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ان بی سی نیوز، این مقام سابق تاکید کرده که این برای اولین بار از ۱۱ سپتامبر است که آمریکا مسیولی در کاخ سفید ندارد که مستقیماً به رئیس جمهور درباره شیوع و همه گیری یک بیماری گزارش دهد.
بسیاری از کارشناسان معتقدند که همه گیری کرونا در ایالات متحده اجتناب ناپذیر است، اما درباره شدت آن نمی توان اظهار نظر کرد. این درحالیست که مقامات دولتی می گویند خطر برای ایالات متحده جدی نخواهد بود.

بنابراین گزارش، دکتر بوریو به ان بی سی گفته که هنوز یک آزمایش بی عیب و نقص برای تعیین اینکه چه کسی ویروس دارد در این کشور انجام نشده است.
جرمی کونندیک که در دولت اوباما در آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده بخش موارد فاجعه بار را بر عهده داشته، معتقد است: دولت باید زودتر از این برای هماهنگی با سیستم های بیمارستانی و بخش های بهداشت محلی عمل می کرد.
وی به ان بی سی گفت: این اتفاق تا چند روز گذشته رخ نداده است و ما زمان زیادی را از دست داده ایم. قرار دادن برخی راهنمایی های منفعلانه در وب سایت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، با تاکید بر نیاز به حفاظت و جیره بندی تجهیزات محافظت شخصی یا نیاز به مراقبت های بهداشتی سه گانه بسیار متفاوت است.

بنابراین گزارش، ترامپ گفته است که رسانه ها درباره کرونا اغراق می کنند، این در حالیست که در سال ۲۰۱۴ ، در حین شیوع ابولا ، وی با انتقاد از اوباما ، نظر بسیار متفاوتی داشت. در آن زمان می گفت: ایالات متحده باید فوراً تمام پروازها را از کشورهای آلوده متوقف کند یا اینکه می گفت: طاعون در مرزهای ما شروع و پخش خواهد شد.

اصل خبر را در ان بی سی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج