آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای راه‌اندازی واحد تولید ماسک در زرندیه


آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای راه‌اندازی واحد تولید ماسک در زرندیه

اراک - ایرنا - مسئول سازمان بسیج کارگری و واحدهای صنعتی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نیروهای بسیجی این استان آمادگی اعزام برای کمک به راه‌اندازی واحد تولید ماسک در شهرستان زرندیه را دارند.

«محسن ربیعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به چرخه تولید وارد شده‌اند و بسیجیان آماده هستند در این امر جهادی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: این واحدها اکنون فرآیندتولید ماسک و موادضدعفونی کننده و استرلیزه را کلید زده‌اند و با تلاش بسیجیان استان یک واحد تولیدی دیگر در شهرستان زرندیه در حال راه‌اندازی است که این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰هزار ماسک یک‌بار مصرف را دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و واحدهای صنعتی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: آغاز به‌کار این واحد ظرفیت بسیارخوبی برای استان وکشور است.

ربیعی اظهار داشت: بسیج کارگری آمادگی دارد بسیجیان بومی منطقه را با نام شیفت ایثار برای راه‌اندازی خط تولید این واحد تولید ماسک اعزام کند.

وی گفت: یکی از مشکلات این واحدتولیدی تامین مواد اولیه است که در این راستا اقدامات و مجوزهای لازم در درحال پیگیری است تا در اولین فرصت چرخه تولید آغاز شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری وواحدهای صنعتی سپاه روح الله افزود: بسیج کارگری تلاش می‌کند گامی برای رفع موانع تولید که مشکل اصلی امروز برخی واحدهای تولیدی استان مرکزی است بردارد و از سایر دستگاه‌ها انتظار می‌رود با روحیه جهادی و انقلابی موانع را حل کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از حدود سه هزار واحد صنعتی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لباس نامتعارف همسر بهرام رادان با استایل انگلیسی + عکس