ابتلای پنج طلبه حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک به کرونا مورد تایید نیست


ابتلای پنج طلبه حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک به کرونا مورد تایید نیست

اراک - ایرنا - سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خبری در فضای مجازی و برخی از رسانه ها مبنی بر انتقال 5 مبتلای کرونا ویروس مثبت؛ از حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک منتشر شده که مورد تایید این نهاد نیست.

یاسر قربانی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی با توجه به وظیفه ذاتی که دارند، خدمات درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی را در صورت تماس مردمی با مراجعه به محل ارائه می کنند و بیماران و افرادی را که نیازمند دریافت خدمات تخصصی تر هستند به مراکز درمانی در استان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، تیم درمانی به محل حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک اعزام شده اند و با توجه به اینکه علائم کووید ۱۹ و آنفولانزا و سرماخوردگی تا حدودی شبیه یکدیگر می باشند و به منظور انجام اقدامات تشخیصی تکمیلی به بیمارستان اعزام می شوند که هنوز نتایجی اعلام نشده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: نتیجه قطعی آزمایش تشخیصی کووید-۱۹ از زمان ارسال نمونه ۱۲ تا ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و تشخیص بیماری با معاینه شخص بیمار غیر ممکن است.

کرونا ویروس در استان مرکزی تاکنون ۳ قربانی گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید