دادستان فردیس : شهر را ضد عفونی کنید


دادستان فردیس : شهر را ضد عفونی کنید

کرج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از شهردار فردیس خواست نسبت به ضدعفونی مکان های عمومی این شهر اقدام کند.

حسن جهانشاهلو عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، افزود: ساماندهی تیم های ضدعفونی کننده در سطح شهر فردیس ضروری است .

وی ادامه داد: محلول‌های ضدعفونی در ادارات شهرستان استقرار یابد تا ارباب رجوع از آن استفاده کنند.

جهانشاهلو با اشاره به اینکه باید با مسوولان بهداشت همکاری لازم صورت گیرد تا شاهد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشیم، تصریح کرد: باید در این خصوص اطلاع رسانی‌ها به طور گسترده از طریق استندها و بنرها در سطح شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه حضور یافتم تا در خصوص بحران شیوع ویروس کرونا که فردیس نیز با آن درگیر شده است، اقدام کنیم، اظهار داشت: لازم است همه کمک کنیم تا آسیب‌های کمتری به شهر وارد شود، دولت بنا بر هر دلیلی به تنهایی توان مقابله با این وضعیت را ندارد و نمی‌تواند ساماندهی کند، لازم است شهرداری‌ها به کمک مردم بیایند؛ مردم انتظار دارند که قسمتی از بودجه‌های عمومی شهر برای رفع بحران بکار گرفته شود.

جهانشاهلو با بیان اینکه باید مقداری از سرمایه‌های موجود در شهر را برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فردیس هزینه کنیم، تاکید کرد: باید سطحی از استرس در جامعه ایجاد شود که مردم متوجه خطری که آنها را تهدید می‌کند، شوند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا نه تنها از مراجعه به دادگستری کم نشده، بلکه افزایش یافته است، گفت: ما نمی‌توانیم هر روز دادگستری را ضد عفونی کنیم و یا امکاناتی در اختیار مراجعان قرار دهیم که از این خطر دور شوند.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه معضل شیوع ویروس کرونا گستردگی فراوانی پیدا می‌کند و باید آن را پیشگیری کنیم، گفت: امیدوارم این درخواست‌ها پیگیری شود و با تمام توان در خدمت مردم باشیم.

جهانشاهلو با اشاره به وجود استندهای فراوان تبلیغاتی در سطح شهر، گفت: لازم است تمام تابلوهای تبلیغاتی شهر به موضوع ویروس کرونا و مباحث پیشگیری از آن اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه لازم است جامعه را به سمتی هدایت کنیم که مردم خود را محدود کنند، گفت: راهکار جدی مقابله با این ویروس جلوگیری از تبادلات و رفت و آمد است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های تولیدات بهداشتی محصولات خود را به سمت تولید محلول‌های ضد عفونی آورده اند، عنوان کرد: شهرداری نسبت به تهیه پکیج‌هایی از این دست اقدام کند و در اختیار شهروندان و ادارات مختلف شهر قرار دهد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی