دانشگاه کردستان آماده برگزاری تمام دروس به شیوه آموزش الکترونیکی است


دانشگاه کردستان آماده برگزاری تمام دروس به شیوه آموزش الکترونیکی است

سنندج - ایرنا - دانشگاه کردستان اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با ویروس کرونا و احتمال تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، با نظر هیات رییسه و شورای دانشگاه برای برگزاری تمام دروس نظری به صورت آموزش الکترونیکی آمادگی داریم.  

در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم از طرف مجموعه معاونت آموزشی و مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و مرکز آپا برای ارائه تمام دروس این دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی انجام شده است.

در زمان معمول برگزاری دانشگاه کردستان در هفته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلسه درس برگزاری می‌شود و در هر ساعت درسی به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

در حال حاضر آموزش‌های لازم به اساتید و دانشجویان در خصوص این شیوه آموزشی در حال انجام است و همزمان زیر ساخت‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه کردستان در حال ارتقا است.

دانشگاه کردستان سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده و مجهز به یکی از مدرن‌ترین تجهیزات و نرم افزارهای آموزش الکترونیکی در کشور است.

همچنین این دانشگاه با پهنای باند ۴۵۰ مگابایت اینترنت و بر خورداری از پرسنل توانمند در حوزه فناوری اطلاعات امادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را دارا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا