2300 نفر در بخش گردشگری همدان مشغول به کار می‌شوند


2300 نفر در بخش گردشگری همدان مشغول به کار می‌شوند

همدان- ایرنا- معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: با اتمام 15 طرح گردشگری در این استان زمینه اشتغال برای 2 هزار و 300 نفر فراهم می‌شود.

علیرضا قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر حدود ۱۵ طرح با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش گردشگری استان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت یارانه از محل اعتبارات کمک های ‌فنی‌ و اعتباری برای پرداخت یارانه به تسهیلات تاسیسات گردشگری به منظور حمایت از نوع طرح‌ها و ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری اختصاص یافت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان اظهار داشت: در سال جاری اداره کل میراث فرهنگی با اعتباری که از طریق وزارت خانه متبوع از محل اعتبارات صندوق ارزی و به صورت ریالی به استان‌ها اختصاص داده است آماده پرداخت تسهیلات به طرحهای گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان از این محل در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان همدان به منظور توسعه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور بالابردن سطح خدمات به گردشگران ابزار و مشوق های قانونی متنوعی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان افزود: از جمله این مشوق ها، ارایه تسهیلات ارزان قیمت از منابع مختلف بانکی و تخفیف در عوارض های قانونی تغییر کاربری زمین و صدور نقشه پروانه ساختمانی است که با همکاری دستگاهها برای علاقه مندان سرمایه گذاری در بخش گردشگری فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...