اداره‌کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان رتبه دوم در ارزیابی عملکرد را کسب کرد


اداره‌کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان رتبه دوم در ارزیابی عملکرد را کسب کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل توانست در ارزیابی‌های انجام شده توسط ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران رتبه دوم کشوری در بین ادارات کل بیمه سلامت کشور را کسب کند.

رضا عباسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران بعنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر در کشور در راستای ترویج عمومی فرهنگ بیمه درمان و با ایجاد یک سازمان الکترونیک و هوشمند با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش کرده تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور گسترش دهد و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایتمندی بیمه شدگان را فراهم کند.

وی گفت: در سیستان و بلوچستان بیش از ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۶۱۴ نفر در صندوق‌های بیمه‌ای اعم از کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، بیمه همگانی، بیمه ایرانیان، بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: براساس اصل ۲۹ قانون اساسی و با انگیزه تحت پوشش قراردادن تمام اقشار جامعه از جمله روستاییان و شهرنشینان در آبان‌ سال ۷۳ قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور تشکیل و متعاقب آن سازمان بیمه خدمات درمانی در سوم آبان شکل گرفت و دولت مکلف شد تمهیدات لازم جهت همگانی کردن نظام درمان را فراهم کند.

وی ادامه داد: بدنبال این امر سازمان بیمه خدمات درمانی در مرداد سال ۹۱ به سازمان بیمه سلامت تغییر نام داد و توانست تحقق اهداف بلندی مانند عدالت محوری ارتقا سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت‌ها از جیب بیمه شدگان و رفع همپوشانی بیمه‌ای گسترش برنامه پزشک خانواده را فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022