خانه مطبوعات اروند ثبت شد


خانه مطبوعات اروند ثبت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از ثبت خانه مطبوعات اروند در دفترخانه رسمی ثبت اسناد مطبوعات کشور خبر داد.

«رضا مردانی» امروز (دوشنبه 5 اسفندماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: از جمله وظایف خانه مطبوعات کمک به تامین حقوق و گسترش آگاهی فعالان عرصه رسانه ای، استعدادیابی و آموزش، بسترسازی برای تعامل بیشتر بین رسانه ها، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه مطبوعاتی، دفاع از حقوق حرفه ای خبرنگاران، جذب حمایت های مالی، تخصیص بیمه برای اهالی رسانه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و جذب امتیاز نشریه برای متقاضان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه از حدود یکسال پیش پیگیری ها برای تاسیس خانه مطبوعات اروند صورت گرفته است افزود: این تشکل فرهنگی صنفی مستقل است و جدای از خانه مطبوعات استان خوزستان فعالیت خواهد کرد .

وی با اشاره به اعضای هیات موسس خانه مطبوعات اروند تصریح کرد: خانم ها میرسیوندی و معینی نیا و آقایان رمضانی، زامیاری و مرادی اعضای موسس خانه مطبوعات اروند هستند که در دفترخانه رسمی اسناد خانه مطبوعات کشور آن را به ثبت رسانند.

مردانی از آغاز به کار خانه مطبوعات اروند خبر داد و اذعان داشت: خانه مطبوعات اروند در هفته های آتی و طی یک فراخوان با دعوت از خبرنگاران منطقه به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد .

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد