اولین جزئیات از بورس دوشنبه / شاخص همچنان در مدار سبز صعود


اولین جزئیات از بورس دوشنبه / شاخص همچنان در مدار سبز صعود

در 30 دقیقه ابتدایی بازار سهام روز دوشنبه، شاخص کل با رشدی 7هزار و 7واحدی به سطح 506 هزار واحدی رسید. نوشته اولین جزئیات از بورس دوشنبه / شاخص همچنان در مدار سبز صعود اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در معاملات ابتدایی بازار سهام در روز دوشنبه، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۷هزار واحدی وارد کانال ۵۰۶هزار واحدی شد.

وضعیت ابتدایی شاخص در روز دوشنبه

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فولاد، فملی و پارس به ترتیب با ۶۳۲، ۴۹۳ و ۴۰۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. حجم معاملات در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار نشان از داد و ستد نزدیک به ۹۰۰میلیون سهم می‌دهد که این معاملات ارزشی معادل ۹ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال داشته‌اند. در این میان وتجارت با بیش از ۳۰۰میلیون سهم معامله بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. در این مدت ۳۴۴نماد در محدوده مثبت و ۱۳۸ نماد نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند و به نظر می‌رسد هر چه از زمان آغاز بازار بیشتر می‌گذرد تعداد سهامی که در محدوده منفی معامله می‌شوند رو به فزونی بگذارد.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار، سه نماد ومهان، ثفارس و قرن همچنان با صف خرید چندصد میلیونی همراه هستند و این در حالی است که نماد ومهان به دلیل نوسات ۵۰درصدی قیمت به حالت متوقف درآمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز