شهید سلیمانی انسانی آسمانی بود


شهید سلیمانی انسانی آسمانی بود

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید سلیمانی یک انسان آسمانی و فراتر از دنیا بود و کسانی که با وی رفت و آمد و انس داشتند این مهم را احساس می‌کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: هیچ کار این انسان زمینی نبود، انسانی بود که از خودش عبور کرده و خود را به هیچ شکل نمی دید و به طور کامل ذوب در اسلام، در دین، آرمان ها و ارزش‌های انقلاب بود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی فراتر از دنیا می‌اندیشید، دنیا را فضایی می دانست که در تنگنای آن گیر افتاده و تنها راه نجات خود را شهادت می‌دانست.

صفایی بوشهری ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی یک انسان اخروی و آخرتی بود که به طور کامل آنجا را احساس کرده و در دنیا دنبال جمع کردن توشه برای آخرت بود و تنها راه و زیباترین شکل عبور را شهادت می‌دانست به ویژه بعد از شهید کاظمی که خیلی وی پژمرده شد.

وی ادامه داد: مقام، پست، شهرت، شهوت، پول و ثروت برای سردار شهید قاسم سلیمانی ارزش نداشت و تمام وجود او رضایت خداوند بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهرگفت:شهدای گرانقدر ما همانند منبع پرفروغی هستند که گرمابخش و روشن کننده محافل بشری در تاریکی‌ها هستند.

اکبرمولایی افزود: برگزاری یادواره شهدا تمسک جستن از این منبع الهی برای جلای ایمان، سیقل دادن اعتقادات و فرصتی برای نسل نو است تا به پاسداشت رشادت‌های غیور مردان سرزمین خود بنشینند.

مداحی و تشییع نمادین تابوت شهید و پرچم حضرت زینب(س)، تئاتر نمادین فرزند جانباز اعصاب و روان و همچنین تجلیل از برگزیدگان جشنواره به "وقت شهدا" (شعر و داستان کوتاه) از دیگری برنامه های این مراسم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری