خدمات توزیع برق استان مرکزی برای پیشگیری از شیوع کرونا غیرحضوری انجام می‌شود


خدمات توزیع برق استان مرکزی برای پیشگیری از شیوع کرونا غیرحضوری انجام می‌شود

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خدمات توزیع برق این استان از چهارم اسفندماه‌ جاری تا اطلاع ثانوی، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

«محمد اله‌داد» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده و خدمات مورد نیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به آدرس www.mpedc.ir ارایه می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا ارایه خدمات غیرحضوری شامل خدمات فروش انشعاب، تغییر نام انشعاب، تغییر تعرفه، افزایش یا کاهش قدرت قراردادی، تغییر مکان، قطع و وصل مجدد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: حضور پرتردد در اماکن،یکی از علل شیوع ویروس کرونا عنوان شده و مردم نیز باید به توصیه‌های پزشکی توجه ویژه داشته باشند و تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضاهای عمومی خودداری کنند.

بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از طریق ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می‌شود.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی