اجرای مرحله اول دوره آموزشی سرباز مهارت در سمنان


اجرای مرحله اول دوره آموزشی  سرباز مهارت  در سمنان

دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و زندگی ویژه نیروهای مسلح استان سمنان)سرباز مهارت) با مشارکت جهاد دانشگاهی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در نشست با فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی پدافند هوایی سمنان گفت: مرحله اول دوره های آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و زندگی توسط اساتید جهاددانشگاهی برای حدود ۳۰۰ نفر از سربازان وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی پدافند هوایی سمنان در محل این مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش ایسنا- حسن رهایی افزود: بر اساس تفاهم نامه کشوری بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری دوره های آموزشی مهارت ویژه پرسنل و سربازان وظیفه، جهت اجرای این طرح در استان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و جهاددانشگاهی استان منعقد شد و این دوره های آموزشی نیز در راستای این تفاهم نامه همکاری برگزار می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و مهارت های عمومی زندگی جمعاً به مدت ۸۰ ساعت برای ۶۰۰ نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی در سالجاری برگزار می شود.

رهایی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده، دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال به مدت ۴۸ ساعت نظری و عملی، و مهارت های عمومی زندگی به مدت ۳۲ ساعت نظری و عملی، جمعاً به مدت ۸۰ ساعت برگزار خواهد شد و در مرحله اول، ۳۰۰ نفر از سربازان وظیفه مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان در این دو دوره آموزشی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: دوره های آموزشی موضوع قرارداد، مطابق تقویم آموزشی در پادگان های استان و مراکز آموزش نظامی که توسط نیروهای مسلح اعلام می شود برگزار خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین اظهار کرد: جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و مهارت افزایی و همچنین اشتغال با سازمان ها و ارگان های مختلف همکاری داشته و دارد که از جمله آنها می توان به دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک، تکنیسین داروخانه، دوره های آموزشی کمک پرستار و بهیار و... اشاره کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل