انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت مطلوب در سیستان وبلوچستان در حال برگزاری است


انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت مطلوب در سیستان وبلوچستان در حال برگزاری است

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان گفت: انتخابات در سراسر استان در امنیت کامل و با مشارکت مطلوب در حال برگزاری است.

علی زینی‌وند اظهار داشت: هیچ گونه رخداد منفی در حوزه های انتخابیه در سطح استان وجود ندارد و انتخابات به نحو مطلوب در سطح حوزه های انتخابیه در حال برگزاری است .


وی افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی و گزارشات فرمانداران شهرستان ها ،مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای مطلوب است.


رئیس ستاد انتخابات استان از مردم خواست حضور خود در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند چرا که در این ساعات هم به دلیل ازدحام جمعیت و صف های طولانی و هم با توجه به دستگاه احراز هویت هوشمند، راس ساعت ۲۴ رای گیری متوقف می گردد.


وی در خصوص تمدید ساعت انتخابات گفت: بر اساس قانون انتخابات ساعت اخذ رای انتخابات معمولا ۱۰ ساعت است که به تدبیر وزارت کشور و تصمیم استانداران این ساعت تمدید می گردد.


زینی وند با بیان اینکه داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه برای اخذ رای گیری الزامی است افزود: در روزهای گذشته ثبت احوال برای متقاضیان خارج از نوبت شناسنامه صادر کرده است.


وی ادامه داد: در مناطق سیل زده نیز پایگاه‌های ثبت احوال مستقرند و اگر اطلاعات رای‌دهندگان در سیستم جامع ثبت احوال احراز شود و شرایط صدور شناسنامه داشته باشند در اسرع وقت و در زمان باقی مانده برای آنها شناسنامه صادر می‌شود اما داشتن اصل شناسنامه برای اخذ رای الزامی می باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج